TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Moseby`s 95 supra mk4

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #456770  av Philip
 
Moseby skrev:Alt for lenge siden det har blitt oppdatert noe her nå!
har skjedd litt med bilen ;) motor er montert i bilen igjen og startet opp ;)
front fanger og seibon trd carbon panseret er levert på lakk. håper og få det igjen til uka så jeg kan montere og ta årets første tur!! er VELDIG klar for og kjøre litt igjen.
skal se om jeg får posta noen bilder her seinere i kveld når unga er i seng :)
Ja få opp bilder for helvete! :lol: Blir nok utrolig godt å komme seg på veien igjen :D
 #456778  av Moseby
 
her kommer litt bilder av motor i det ny lakkerte motorrommet ;)

Bilde

Bilde


og et bilde av carbon ductingen som jeg matta ned og la 2 lag med klarlakk på når motorrommet blei lakkert ;)


Bilde



også et av en 3 plata HKS clutsh jeg kjøpte på impuls. kjekt og ha liggende i hylla tilfelle den jeg har kaster inn håndklede :P



Bilde




så nå venter jeg bare på og få hentet panser og fanger på lakk så jeg kan få tatt en skikkelig vask av bilen. blir sykt mye støv på bilen om vintern...
 #456779  av Philip
 
Nice! :D

Hvordan intercooler kjører du? Så liten ut på bilde :shock: men den går vel et stykke opp under? :D
 #456780  av Moseby
 
usikker på mål på den men den går helt opp til kanten der lampene sitter så den er ikke såå liten. hadde 53 grader innsug temp som maks under bremsing så fungerer gjør den ;)

må bare beklager for de dårlige mobil bildene :(
 #456884  av Moseby
 
Hallo godt folk da er bilen klar for sesngen 2017! har alt hatt noen små turer med den :)
må si meg veldig fornøy med hvordan 2017 utseende blei :)


Bilde


blei også en liten kvelds tur med en kompis av meg ;) PS sorry for de dårlige mobil bildene. men bruker alt av cash på bil så tlf er bare til og ringe med for min del :P hehe


Bilde
 #456906  av ArildM
 
Liker prioriteringene dine! Vet du er glad i bil når bare en felg er verdt mer enn mobilen du har :lol:
Og bilen ser knallbra ut :wink:
 #456909  av Moseby
 
hehe!!
takk takk ja jeg er vell det man kalle over snittet intresert i bil :D

fått vaska bilen nå også :D

Bilde


Bilde
 #456911  av Makk
 
Intet hengerfeste for og få krøket på den awesome festivalvogna i bakkanten der? :mrgreen: