TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Moseby`s 95 supra mk4

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #455793  av Philip
 
Ja få inn flere supra prosjekter:-) må bli litt mere fart her inne på Supra fronten:-) moro å få inspirasjon og tips:-)
 #455794  av ArildM
 
Ja takk til flere tråder ! :D
 #455828  av Moseby
 
så det nå Emil!
ja har to gode kompiser med lhd supra også så skal mase litt på dem. har masa på flere med supraer da men ikke alle som liker forum.
 #455829  av Moseby
 
legger ut en liten snutt fra sommern som var.filme fra langt unna og med tlf så kvaliteten er desverre så som så :D



også en liten film av et av draga i benken :)


 #455830  av ArildM
 
Barnslig å holde på sånn! :D
 #455882  av Moseby
 
hehehe vi er vell alle litt barnslig ?? :P
 #456142  av Philip
 
SÃ¥ du har lakka motorrom :D

Gjort det sjøl? så jo meget bra ut!
 #456155  av ArildM
 
Fortsett å vær barnslig du 8) Gjør sånn som TGT gutta sier, kjør noe som skremmer damer, unger og barn (gjerne miljøaktivster også)!
 #456222  av Moseby
 
Philip skrev:SÃ¥ du har lakka motorrom :D

Gjort det sjøl? så jo meget bra ut!

ja blei en lakkering når motor var ute for service ;)
ja blei og gjøre det selv ja. liker alt jeg kan gjøre selv ;) blei veldig fornøyd til og være første gang jeg lakkerer med sprøyte. skal se om jeg får lagt opp bilde :D
 #456223  av Moseby
 
ArildM skrev:Fortsett å vær barnslig du 8) Gjør sånn som TGT gutta sier, kjør noe som skremmer damer, unger og barn (gjerne miljøaktivster også)!

den dagen man ikke er litt barnslig lenger trur jeg det er over for min del! hehe
ja denna redskapen skremmer ingen :P
 #456224  av Moseby
 
får vell legge ut bilder av jomfru lakkeringa mi da :P


Bilde


benytte også sjansen med og matte ned og legge 2 strøk kalrlakk på carbon ductingen jeg har foran radiatoren siden den var blitt matt og ripete.



Bilde
 #456225  av Holger
 
tøft!

ser du har traction controll enda, den pumpa og hele driten kan du fjærne om du vil, får ryddet litt da :)
 #456227  av Moseby
 
stemmer. hmm kansje jeg skal gjøre det :)
er egentlig litt sånn krampe skruing om dagen for reiser til sverige på kurs i 7 uker i mars så bilen må være ferdig til jeg skal på det.for når jeg kommer igjen da er jo våren her for fult!! :D
 #456769  av Moseby
 
Alt for lenge siden det har blitt oppdatert noe her nå!
har skjedd litt med bilen ;) motor er montert i bilen igjen og startet opp ;)
front fanger og seibon trd carbon panseret er levert på lakk. håper og få det igjen til uka så jeg kan montere og ta årets første tur!! er VELDIG klar for og kjøre litt igjen.
skal se om jeg får posta noen bilder her seinere i kveld når unga er i seng :)