TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Tore's JZA61 Celica supra

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #459744  av Rolla75
 
så ene videoen ikke ble riktig, før eg lagde IC


mjaa kunne vært bedre skyv men er vel 280hk nå med 379nm på 2400(!!) rpm, må få alt perfekt og godkjent før eg gidder justere opp trykket, fåreløbig er den helt orginal (håper eg :lol: )
kan ikke sammenlignes med 86, 86n er som å kjøre en gocart, supran er..... no helt anna... begge er gøy på hver sin måte... :)
har kjørt så mye N/A at eg ikke er så glad i Turbo, greit med hestene men det blir så lite presist på en måte, får ikke pusha det på samme måte på småvingete veier...

trooor eg hadde hadd mer glede av en beams i 86 en 1jz supra, men det er vel smak og behag.. spørst veldig hva du skal bruke bilen til... bare rette veier / strekker /motorvei eller by så velger eg supra, men litt svingete veier, grus eller snø er 86 førstevalget :) selv med halvparten så mye hester
 #459747  av ArildM
 
Ganske det samme som AW11 20v BT VS SW20 3sgte. Ene er gocart og presisjonsvåpen i svingene. Det andre er bare herjebil og utrolig morsomt på landeveiskjøring :)
 #459750  av OleST
 
Enig der, gøy med lett liten gokart på svingete veier og snø/grus.
 #459756  av ArildM
 
For min del lite aktuelt fordi det finnes svært få "touge" stages her :( Mest bare vei til Sverige og Trondheim, ergo turbobil :mrgreen:
 #459761  av OleST
 
Hmm, trodde Akina var i Stjørdal :P
 #460562  av Rolla75
 
Driver på med en litt mer seriøs jza61 for dagen, vet ikke om det er no interesse for byggetråd..?
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
 #460565  av ArildM
 
Gromt! Gjerne en tråd på dette altså!
Digger fargene med retro racingfarger :D