TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Tores tredje 86, RHD Sprinter trueno

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #459006  av Rolla75
 
Da er bilen flytta til jobben, bynte vel mandag eller tirsdag forje uke, drivi på hver dag etter jobb :) blir vel kaaaanskje lakk neste helg om eg er heldig..
Bilde
Bilde
rydda opp myyye i motorrom
Bilde
fjerna utrolig mange ting og tang, her er nestn før bildet :)
Bilde
og etter, sveisa igjen myye hull å dritt i torpedoveggen å ellers rundt om.. ledningsnett til motor går egentlig bak manifolden der og inn i hjøret, kjører den gjennom ene hullet til varmeapperat isteden så blir det mye cleanere, har også miksa mye med nettet på andre sida også :)
Bilde
ledningsnettet går ut rett forran dempertåner til venstre i bildet, har forlenga ledninger og sveisa igjen hullet der så nå skal dem gå rundt hele skjermen istede :)
Bilde
Bilde
 #459013  av ArildM
 
Ser meeget bra ut.
Blir et veldig rent motorrom 8) :mrgreen:
 #459028  av Rolla75
 
nesten synd lage det så fint på banebil men :lol:
japanske skilter i boks
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
rulle hjulbuer, vart kvitt den dumme kanten som går rett ned..
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
hjulbua forran høyre overlevde ikke rullinga så den trenger litt pleie.. :cry:
syns den var for høy så driver tester litt med senking.. må nok justere den litt oppigjen men blir lavere en før iallefall :)
står med ei blokk unner hjule fordi eg ikke fikk ut jekken ellers... :)
Bilde
Bilde
 #459033  av Rolla75
 
inn i lakkboksen
Bilde
Bilde
Bilde
og ut
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
sveisa igjen utrooolig mange hull i motorromet og flytta /klipt/limt mye ledningsnett.. på bildet er alt elektrisk der unagen viskermotor og batteri, blitt myye cleanere..
Bilde
viskermotor i
Bilde
sorry for dårlige bilder men har kun gammel iphone for tida
 #459034  av ArildM
 
Vanvittig pent!
Godt jobba med å få en halvsliten bil så pen :mrgreen:
 #459514  av ArildM
 
Meste av slitasjedeler er vel høvelig greit. Interiør er vanskelig.
Finnes nok en 5-10stk på skilt tipper jeg? :)
 #459522  av Rolla75
 
deler er ett helvette igrunn, enten umulig å få tak i eller svindyrt :roll:
skjedd litt men har så lite tid til forum og data, sitter kanskje en time i uka på pc'n :shock:
lakkert toppdeksel
Bilde
Bilde
klar for drifting
Bilde
Bilde
bynte riste, misstenkte clutchen eg kjøpte på ebay men ette å ha hatt ut kasse å clutch rister det fortsatt.. så blei ikke heelt velykka helg.. detta var vel første helga i mai, ikke giddi sett no mer på det enda bare fått den hjem :lol:
Bilde
Bilde
Bilde
fått trilla ut supran, blir den frammover, noen som har en billig ic og piping?
henter 1jz'n min i olso på mandag.. seigt vente på ting fra japan som kommer med båt :roll:
Bilde
sportsbilhjørnet
Bilde
siste kvelda har gått med til nye leketøyet.. kjøpt skjært for en tusenlapp, fått liv i den å bytta clutch å kjørt en massssse! :)
Bilde
 #459523  av ArildM
 
Trenger du enda flere kjøretøy har du jo Starleten her inne med 4age20vBT som skal selges :lol: :mrgreen:
 #459527  av Dagern
 
Herregud, det der ser så sykt rått ut!! :o Kan jeg få bo en plass i et telt i nærheten av det paradiset der?? Er jo rene Ebisu circuit på Dokka jo! :shock:
 #459533  av OleST
 
Eidsvoll er ikke så veldig langt unna dokka, bare og telte i hagen :P
 #459850  av Rolla75
 
Selges for 80 tusen om noen er i interisert :)