Monterte coilovers foran idag.
Litt mer knot enn forventet, da det ikke var like god kvalitet som forventet fra KW.
Muttere til støtdempertoppen som skulle gjenbrukes fra orginale fjærbein, var 22mm. Men i fjærbeinstopp var det bare plass til 21mm pipe.
Endte opp med å gjenbruke de gamle mutterene, som heldigvis passet. De var 19mm.
Må dog handle støtdemperverktøy så jeg får strammet de skikkelig, siden demper bare spinner inni fjærbein.
I tillegg måtte fester til bremseslange slipes og tilpasses litt, for å få på plass bremseslanger.
Og holder til abs ledning måtte gjenges opp da det var glemt på ene siden
Nå er det hvertfall på plass. Virker som om de veier litt mindre også, så ble noen kilo spart på hver side.
DSC_0127.JPG (4.03 MiB) Vist 518 ganger
Prøvde også nye felger.
Alle passer med coil overs, både orginale og nye.
Har dog en mistanke om at 17" vil rubbe foran pga lavt innpress (17x7,5" et32). Det må prøves etterhvert.
Ser uneketlig bedre ut med enkei felgene enn de orginale
DSC_0035.JPG (4.36 MiB) Vist 518 ganger
DSC_0128.JPG (4.4 MiB) Vist 518 ganger
Ingen er tøffere enn toget! Hilsen lokføreren
1995 Mr2 Gti.
2014 Lexus IS 300h F-sport.