Umbraco bolten som var blitt rund ble borret ut til slutt.
Tenkte at det var det, nå er det bare å bytte oljepumpa.
Hadde jeg visst at det var franskmenn inni bildet og designet motoren hadde jeg gitt blanke faen i prosjketet med oljepumpa
For å bytte oljepumpe på motoren må man ha av øvre bunnpanne viser det seg. (2delt bunnpanne på rev3)
De siste 2 skruene for å få av bunnpanne sitter inni huset til svinghjulet og er også umbraco. De er både dønn umulige å komme til, og det er også umbraco som gjerne vil bli dratt runde
Jeg lurer veldig på hva det er for en jævla idiot som har designet denne forpulte motoren!
Så får å komme til du skruene må man av med girkasse, og svinghjul. For å få byttet en jævla oljepumpe.
Kjenner jeg er temmelig nære å gi opp hele jævla prosjektet når jeg skal møte så mye helvetes motstand.
Nå er det for seint å gi opp, da oljepumpe og bunnpanne må ut for å få ny pakning.
Ingen er tøffere enn toget! Hilsen lokføreren
1995 Mr2 Gti.
2014 Lexus IS 300h F-sport.