Hærlig
Som du sier, U660E har mye mer sluring ala tradisjonell automat.... Og du får trøbbel med å øke motorvolum med 2 liter, øke effekten til 300hk osv osv. Får du beholdt 4a motoren er det slik jeg ser det helt rette veien å gå
DSG kassa finner du plenty av, og det ser ut til at de tåler masse juling, særlig om man modifiserer dem lett.
Og da har du jo det beste fra begge verdner, automat til cruising, og en helrå kasse til bane. Bedre enn manuell på alle punkt, untatt for de som av nostalgiske grunner MÅ ha manuell, fordi det er tøffest
Og jepp, finner du en måte å få produsert en adapter fra 3s / 4a så har du potensielt et ganske stort marked. Ettersom 3s kassa passer på 2gr har du jo enda større marked potensielt, spørs jo litt hvordan det blir med klaring i alle retninger. Men det bør kunne gå.
Som du sier, her er dimensjonen på kassa slik jeg ser det den største hindringen akkurat nå. Passer den fysisk er det bare et spørsmål om å få til en adapter som fungerer. Motorfester og drivakslinger er som sådan nada problem. Akslingene ligger vel slik plassert på girkassen at det ikke skulle bli noen stor hindring?