TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

Min bil - skryt, prat og kommentarer.
 #458503  av Myklebust
 06 nov 2017 19:44
OEM er gått ut av produksjon, så Toyota bruker KYB :) Leste jo litt om Monroe før eg kjøpte dei, og det skulle vere grei kvalitet. OEM eller betre.. Men etter personlig erfaring er dei altså langt dårligere :roll: Veit faktisk ikkje om demperne var skifta før eg gjorde det, men originale står jo gjerne en 10-15 år! Kjøper ikkje Monroe igjen eg i alle fall!

Skifta ikkje tårnlagre sist, og Toyota meinte det var unødvendig no og, så vi får no sjå koss det går.. Høgre tårnlageret rauk på forrige Carinaen, så eg veit ka det går i! :lol:

Anyway: EU-GODKJENT MED NULL FEIL! 8) 8) Klar for alderdommen og veteranstatus yeaaaah!
 #458510  av ArildM
 07 nov 2017 11:55
Gratulerer :D
Dette blir bare mer og mer sjeldent, hverdagsbiler som dette forsvinner utrolig raskt :)
Og da blir det bare mer og mer stas å eie! :)
Så lenge du ikke skal annonsere den for 249000 om tre år og kalle den en unik perle (noe den kanskje er?) bare for å gjøre deg rik på den :lol:
 #458539  av Myklebust
 16 nov 2017 23:36
Mange takk! 8) Blir litt rart når den er veteran, tenker på den som en svakt utstyrt nybil egentlig! Standen vil eg sei er på linje med en fem-seks år gammel bruksbil :oops:

Nei, denne blir ikkje solgt sjøl om den er ei unik perle :lol:
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14