TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Dr.Ling's SW20 og AE86

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.

 #191937  av Andy_Celica
 
Det der var sykt stilig, felgen passa 100% :D

 #200510  av Dr.Ling
 
Fått satt på Butterfly 304 eksos etter gen3 byttet....
Burde vel egentlig laget min egen prosjekttråd, men lettere å bare legge ut noen bilder her ;)
Vedlegg
butterfly03.jpg
butterfly03.jpg (57.85 kiB) Vist 7912 ganger
En liten tøff nabo kom for å posere....
En liten tøff nabo kom for å posere....
buttafly.jpg (131.2 kiB) Vist 7902 ganger
butterfly04.jpg
butterfly04.jpg (123.18 kiB) Vist 7913 ganger

 #200634  av sexten
 
Sykt digge felger :D
Hva heter de?

 #200715  av Dr.Ling
 
Det står i signaturen ;)
Vedlegg
butterfly02.jpg
butterfly02.jpg (98.52 kiB) Vist 7881 ganger

 #200727  av kake
 
Lekker bil du har!

Er det gull eller bronse den fargen på felgene dine ?

 #200733  av Dr.Ling
 
Tror de kalles bronse fra fabrikken, men de er vel mer som en mellomting. I dårlig lys er de mer lys brune, men med mer grønt enn rødt i seg. I sollys eller om man lyser på dem i mørket er de så absolutt gullfarget, men en mørk rødaktig gullfarge da. Litt merkelig farge faktisk. Ganske så fornøyd med dem, selv om jeg egentlig hadde tenkt meg G-Games 77w i sølv (eller gull, men det hadde blitt en mye lysere gullfarge).
Vedlegg
solgull.jpg
solgull.jpg (62.54 kiB) Vist 8053 ganger

 #200776  av Andy_Celica
 
Bilen din er seriløst den råeste mr2 en jeg har sett og de felgene setter bare prikken over i`en.

Du har gjort en sykt bra jobb med den :D

 #200790  av Dr.Ling
 
:D Ahh, det varmer.
Og nå går den ganske bra også.... vi får se hvor lenge det går å holde motorn original.
8)
Og så spekulerer jeg i om jeg skal sette på 94+ vingen jeg har liggende... vet ikke helt hva som ser best ut, synes 98+ vingen blir for mye handlevognhåndtak ;)

Det jeg ihvertfall MÅ gjøre er:
1) EU godkjenning denne uken :?
2) Montere boost-måler
3) Skifte og smøre clutchutløserlager i.l.a. vintern, det rasler noe inni....
4) Bli kvitt skrangling / vibrasjoner ellers fra interiør og diverse i motorrommet - lettere sagt enn gjort.
5) Valse hjulbuene
6) Diskret soting.

=)

 #201504  av Mr2Kamilla
 
den er bare sinnsykt fin MR2`n din.. =) Regner med du har fådd fet lyd i den nå og, har ikke sedd/hørt deg på en stund! angående diskret soting, jeg har den lyseste filmen på min.. gjort på tintorama. har og sota t-taket, men i en mørk film.
Kamilla :)

 #201515  av Thomas S
 
Detta må være ihvertfall Norges mest snasne MR2 8) Den ser "clean" ut men er allikavll ikke clean! :lol: Døds fet med de felgene og den delen jeg likte best er butterfly eksosen :D

 #201517  av aneriks
 
den ble bare rå!!!

 #202366  av Cthulu
 
Felger 110% etter min smak!

 #202367  av Ivar
 
Er det butterfly-ventil på dette anlegget eller er det kun navnet?

 #202380  av Dr.Ling
 
Jeg har ikke hørt om butterfly-ventil på et eksosanlegg.... hvorfor skulle man ha et sånn design? For å sende eksos til begge stussene kun når trykket blir stort nok? Har ihvertfall ikke sett noe ventil på dette nei.... så det er vel bare et navn :)

 #202502  av Ivar
 
Dr.Ling skrev:Jeg har ikke hørt om butterfly-ventil på et eksosanlegg.... hvorfor skulle man ha et sånn design? For å sende eksos til begge stussene kun når trykket blir stort nok? Har ihvertfall ikke sett noe ventil på dette nei.... så det er vel bare et navn :)
http://autospeed.drive.com.au/cms/A_2291/article.html