TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Dr.Ling's SW20 og AE86

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.

 #202516  av Larsen
 
Eksosen heter butterfly 403. En butterfly ventil er noe annet igjen. Syns ihvertfall den eksos annlegget er rått! Lyd bilde blir perfekt! Syns bilen din så gjenomført ut. Må bare ikke ødelegge det med masse styling :)

 #210094  av japse-gnmfr
 
Finaste mk2 en jeg har sett. clean og fin den pryser nå skrivebordsbakgrunnen min:D
 #296821  av Dr.Ling
 
Jeg hadde tenkt å lære meg HDR, men er for lat til det ;)
Så de 2 over er bare jukse-HDR; Ett og sammebilde hvor det er kjørt opp detaljnivået både i lyse og mørke områder. Er ikke 2 bilder med forskjellig eksponering som er smeltet sammen..... derfor litt støy og dårlige detaljer i de områdene som var mørke.
 #321716  av marlboro1310
 
gammel post...men synes den fortjener kommentering likevell, detta så virkelig svært bra ut...alt stod pent i stil her 8) interiørbilder?
 #321740  av Dr.Ling
 
Pole 011sm.jpg
Pole 011sm.jpg (180.21 kiB) Vist 7977 ganger
Åja, du prøver å blåse liv i den her igjen :) Skjer ikke mye med MR2'en om dagen.... her er det AE86'n som få mesteparten av oppmerksomheten,
og den trenger det, bør jo ha ting klart når det kommer en 4AGZE i hus.
Har ingen bra interiørbilder av MR2'n egentlig.... og alt interiøret er kjedelig sort skinn, litt lakkert sort, noen alu-detaljer og hvite instrumentskiver med blå rev-glow. Og en CD-spiller jeg aldri bruker.
 #321745  av marlboro1310
 
Synes du har bra stil,og klarer å holde deg innenfor de originale linjene hva angår finish og valg av deler. Kjedelig svart skinn? den var god...driver å undersøker hvor jeg skal bestille skinntrekk spesialtilpasset Mk2 stola fra, blir vel leatherseats.com tror jeg.
Er også på utkikk etter hvite skiver,helt ordinære ..de du har der er noe annerledes, men ser veldig bra ut.
 #361387  av Tommydesu
 
Fine bilder, liker bilen din også.. Har noen bekjente som bor i sentrumsgården, så jeg låner parkeringsplassen nederst av og til, å da har jeg sett bilen din der.. Har faktisk tatt en litt nermere titt opp til flere ganger :)
Hva skjer med den levin'en din? så den der nede en gang også, er det prosjekt eller oppbevaring? what? :)
 #361394  av Dr.Ling
 
Heisann.
AE86'n er absolutt et prosjekt, selv om den var fullt kjørbar og på hvite skilter når jeg kjøpte den. Målet er å få den godkjent med 4AGZE-motor, men akkurat nå føles det like vanskelig som da jeg skulle godkjenne MR2'en.... men det gikk jo til slutt! :)
 #361456  av Tommydesu
 
Ja der ser du :) blir spennende å se, har sykt lyst på en slik selv.. :cry:
 #376865  av Dr.Ling
 
Siden jeg fortsatt er lat og ikke gidder å lage prosjekttråd slenger jeg bare ut et par bilder av Levin'en her.
Har somlet over ett år med motorbytte i AE86'n, men er endelig ferdig, og tradisjonen tro er motorbyttet godkjent hos biltilsynet :)
Valgte å bruke original luftkjøler fra MR2'en montert foran, ellers sier vel bildene det meste. Rotete motorrom, men funker som smør så langt.
Nå står bare de bakerste 60% av bilen for tur, kan jo ikke gi meg med å pusse opp motorrommet....
Påskiltes så snart det blir 2011 og skal brukes daglig, slik at jeg slipper å pine MR2'en gjennom Bodø-vintrene lenger.
Forumbilde 01.jpg
Forumbilde 01.jpg (242.28 kiB) Vist 7819 ganger
Forumbilde 02.jpg
Forumbilde 02.jpg (301.38 kiB) Vist 7819 ganger
Forumbilde 03.jpg
Forumbilde 03.jpg (196 kiB) Vist 7819 ganger
 #376870  av marlboro1310
 
Dette ser kjempebra ut, synes det er moro med slike entusiaster som deg :wink: gratulerer og godt nyttår Ling :D
 #376876  av samejon
 
Gratulerer med godkjenning! Du er flink på den biten der du. Noe svært få av oss andre er, hehe...
 #379596  av h2k
 
e godt fornøyd med å se at bruken av den garasjen på toppen av bakken endelig er slik den bør være :) huska æ sykla forbi den i min spede barndom påtur til skola å den va alltids bare fyllt av rot. de fleste som har en stor garasje de fyller den bare med skrot mens de som vil skru må stå ute i gata :p