TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Thomas sin MR2 SW20 - BlackBird

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.

 #218173  av peterK
 
GhostRider88 skrev:
peterK skrev:Oh, ble fint ;D

FÃ¥r man tak i hvite/blanke blinklys til frampartiet ditt? Hadde gjort susen :lol:
takker.

Kommer til å holde den mest mulig original siden jeg da får mer igjen for den når den skal selges. Org mr2 mk2 begynner å bli en sjeldenhet
Hva er problemet med å beholde de til du selger? OG, til celica hvertfall, får du jo originale, hvite blinklys... ser ut som det er samme type til sidene du må ha som meg.... spørs om de får tak i til fronten og, kanskje noen her som vet??

 #218178  av Mr2Even
 
Org mr2 kan faktisk være veldig stilig.. Eller bare med litt oppgraderinger/ justeringer :wink:
Vedlegg
Fiin Rød 94 turbo krem.jpg
Fiin Rød 94 turbo krem.jpg (67.43 kiB) Vist 5853 ganger
Clean MR2 Driver Side.JPG
Clean MR2 Driver Side.JPG (55.18 kiB) Vist 5850 ganger
Clean MR2 Rear Side.JPG
Clean MR2 Rear Side.JPG (64.26 kiB) Vist 5848 ganger
Svart fet mr2 TRD sp.jpg
Svart fet mr2 TRD sp.jpg (69.37 kiB) Vist 5359 ganger

 #218195  av Larsen
 
mr2en har blitt levert orginalt med hvite blinklys. Ser mye bedre ut også.

 #218221  av Ivar
 
Larsen skrev:mr2en har blitt levert orginalt med hvite blinklys. Ser mye bedre ut også.
I second this emotion, men kanskje ikke på svart bil. Man får kjøpt sotede blinklys på ebay nå. Jeg har veldig sansen for svart bil med mørke lykter, sotede vinduer og svarte felger. :)

 #218231  av GhostRider88
 
Mr2Even skrev:Org mr2 kan faktisk være veldig stilig.. Eller bare med litt oppgraderinger/ justeringer :wink:
Ja enig med deg ;) Skal jeg evt style noe utenpå bilen så blir det i tilfelle en 92+ front leppe ;) Syns de er stilige.

 #218232  av GhostRider88
 
Ivar skrev:
Larsen skrev:mr2en har blitt levert orginalt med hvite blinklys. Ser mye bedre ut også.
I second this emotion, men kanskje ikke på svart bil. Man får kjøpt sotede blinklys på ebay nå. Jeg har veldig sansen for svart bil med mørke lykter, sotede vinduer og svarte felger. :)
deler din mening ang hvite blinklys. sett flere svarte mk2'er med hvite blinkere og jeg må ærlig innrømme at jeg ikke syns det tar seg like godt ut som oransje... men for all del, mr2 er nice med hvite blinkere å. Er jo i bunn og grunn snakk om mr2 her ;)

 #218239  av Mr2Even
 
Ivar skrev:
Larsen skrev:mr2en har blitt levert orginalt med hvite blinklys. Ser mye bedre ut også.
I second this emotion, men kanskje ikke på svart bil. Man får kjøpt sotede blinklys på ebay nå. Jeg har veldig sansen for svart bil med mørke lykter, sotede vinduer og svarte felger. :)
Alt svart!? Da blir det jo ikke noe kontraster da jo.. hm, er det noe fint da.. ? Har noen et bilde av en helt svart bil med alt tilbehør svart så jeg får se? :shock: :lol:

 #218241  av Mr2Even
 
GhostRider88 skrev:
Mr2Even skrev:Org mr2 kan faktisk være veldig stilig.. Eller bare med litt oppgraderinger/ justeringer :wink:
Ja enig med deg ;) Skal jeg evt style noe utenpå bilen så blir det i tilfelle en 92+ front leppe ;) Syns de er stilige.


Ja stilige de men også senke litt er jo kult. Det er fett serr'u :wink:

 #218243  av GhostRider88
 
Mr2Even skrev:
Ivar skrev:
Larsen skrev:mr2en har blitt levert orginalt med hvite blinklys. Ser mye bedre ut også.
I second this emotion, men kanskje ikke på svart bil. Man får kjøpt sotede blinklys på ebay nå. Jeg har veldig sansen for svart bil med mørke lykter, sotede vinduer og svarte felger. :)
Alt svart!? Da blir det jo ikke noe kontraster da jo.. hm, er det noe fint da.. ? Har noen et bilde av en helt svart bil med alt tilbehør svart så jeg får se? :shock: :lol:
denne er rimelig svart om man ser bort i fra felgene. Syns ikke det tar seg like bra ut jeg da....
Vedlegg
1341780-bilde3-photo3.jpg
1341780-bilde3-photo3.jpg (23.72 kiB) Vist 5818 ganger

 #218283  av Mr2Even
 
Kan sikkert være tøft, men den gjør jo ikke så mye ut av seg da.. Kan fort bli kjedelig :? Ser den ikke jo :lol: jeg synes det er greit å ha alt på bilen svart men felgene burde bryte litt kanskje..

 #218288  av BrennaRacing
 
Syns sotede lykter og blinklys ser skikkelig harry ut jeg...Får sånn Sierra følelse når jeg ser det :)

Å jeg skjønner ikke hvor du har fått det fra at man får mer igjen for en orginal bil når man selger den

 #218688  av lasse
 
Synes det er kult med hvite blink foran på svart bil også jeg da...
Vedlegg
MKII-19.jpg
MKII-19.jpg (26.85 kiB) Vist 5358 ganger

 #218772  av GhostRider88
 
ja er jo fint med hvite blinkere men jeg syns det blir litt kjedelig med hvit og svart, men det er meg :roll: Men likte den front leppa på det bildet som lasse la ut. Kunne tenkt meg en sånn. Var det ikke en her på forumet som kunne skaffe slike "add on" framskjerm til å ha under originalen?

 #218787  av mr2cato
 
det er bare 92+ leppa. Den ble dog levert ferdig lakkert i 94+.

Kjøpes orgialt hos din Toyota forhandler og koster rett over 2000,- ;)
Da, ferdig lakkert i svart 202 som din bil er.

 #218812  av GhostRider88
 
mr2cato skrev:det er bare 92+ leppa. Den ble dog levert ferdig lakkert i 94+.

Kjøpes orgialt hos din Toyota forhandler og koster rett over 2000,- ;)
Da, ferdig lakkert i svart 202 som din bil er.
så det er bare å bestille fra den lokale toyota forhandleren ? Montering osv er vell ganske simpelt i og med at man kan bruke de samme skruene som på org leppa..?
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 102