TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Mr2`n min sin historie logg.SOLGT!

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #296054  av hmsilset
 
I dag hadde jeg på nye baklykter.Bilen blir mørk neste år,så da passer disse best :P
Vedlegg
engineswap 070.jpg
engineswap 070.jpg (179.51 kiB) Vist 4394 ganger
engineswap 071.jpg
engineswap 071.jpg (189.24 kiB) Vist 4394 ganger
 #296060  av hmsilset
 
GhostRider88 skrev:Ser meget bra ut 8)

Skal du lakkere bilen svart?

Takk,stoler på deg som har god smak :wink: Ja,neste år.Blir styla og lakket svart.Sannsyneligvis i kawasaki ninja farge.Den er køl svart med lilla skjær i om det er sol rett på.Liker ikke for mye effekter jeg nemmelig :D
 #296062  av GhostRider88
 
hmsilset skrev:
GhostRider88 skrev:Ser meget bra ut 8)

Skal du lakkere bilen svart?

Takk,stoler på deg som har god smak :wink: Ja,neste år.Blir styla og lakket svart.Sannsyneligvis i kawasaki ninja farge.Den er køl svart med lilla skjær i om det er sol rett på.Liker ikke for mye effekter jeg nemmelig :D
Ã…, takker for det :)

Kommer til å bli sinnssykt fett :D Gleder meg til å se den ferdig ;) (er spess svak for svarte mr2'er, så denne faller GARANTER i smak ;) )

Ã… enig dette med effekter... Keep it cleane and simple 8)
 #296068  av hmsilset
 
GhostRider88 skrev:
hmsilset skrev:
GhostRider88 skrev:Ser meget bra ut 8)

Skal du lakkere bilen svart?

Takk,stoler på deg som har god smak :wink: Ja,neste år.Blir styla og lakket svart.Sannsyneligvis i kawasaki ninja farge.Den er køl svart med lilla skjær i om det er sol rett på.Liker ikke for mye effekter jeg nemmelig :D
Ã…, takker for det :)

Kommer til å bli sinnssykt fett :D Gleder meg til å se den ferdig ;) (er spess svak for svarte mr2'er, så denne faller GARANTER i smak ;) )

Ã… enig dette med effekter... Keep it cleane and simple 8)
Bare hyggelig :D Bilen blir aldri ferdig da,men neste år er den ihvertfall styla og lakka i den stilen jeg vil ha den.Styling vil bli moderat og overdrevet dilldall.Noe sånt som dette bildet jeg legger ut nå er målet(tror jeg har lagt det ut før:)
Vedlegg
ResizeSideView.jpg
ResizeSideView.jpg (198.64 kiB) Vist 4408 ganger
 #296091  av hmsilset
 
GhostRider88 skrev:Hvis du har den mr2'en som en inspirasjonskilde, så er det bare nødt til å bli bra :D Elsker looken på den mr2'en, og den spoileren er faktisk utrolig kledelig.
Sideskjørta der er ihvertfall tøffeste jeg vet :P Bakfangeren er også aktuell.Blir egentlig front som blir vanskeligst å velge..
 #296106  av GhostRider88
 
hmsilset skrev:
GhostRider88 skrev:Hvis du har den mr2'en som en inspirasjonskilde, så er det bare nødt til å bli bra :D Elsker looken på den mr2'en, og den spoileren er faktisk utrolig kledelig.
Sideskjørta der er ihvertfall tøffeste jeg vet :P Bakfangeren er også aktuell.Blir egentlig front som blir vanskeligst å velge..
personlig så ville jeg ha hatt en 92+ frontleppe lakkert i bilens farga :)
 #296118  av hmsilset
 
GhostRider88 skrev:
hmsilset skrev:
GhostRider88 skrev:Hvis du har den mr2'en som en inspirasjonskilde, så er det bare nødt til å bli bra :D Elsker looken på den mr2'en, og den spoileren er faktisk utrolig kledelig.
Sideskjørta der er ihvertfall tøffeste jeg vet :P Bakfangeren er også aktuell.Blir egentlig front som blir vanskeligst å velge..
personlig så ville jeg ha hatt en 92+ frontleppe lakkert i bilens farga :)

Er jo den leppa jeg har nå det :D Men helt enig.Originalfangeren+ den leppa er noe av det fineste en kan ha på en mr2 :)
 #296173  av Daniel HS
 
Når jeg ser på bilen din her og planene dine er det nesten så jeg angrer på at jeg kjøpte Celica CS istedenfor Mr2 :P

Gleder meg til å se fremdriften her... :)
 #296184  av hmsilset
 
Daniel HS skrev:Når jeg ser på bilen din her og planene dine er det nesten så jeg angrer på at jeg kjøpte Celica CS istedenfor Mr2 :P

Gleder meg til å se fremdriften her... :)
:D Artig å høre.Men du har en ganske så unik bil i forhold til min sånn originalt,så jeg synes du skal holde på den
så lenge du har det morro med den :wink: Jeg har brukt litt penger på denne bilen de siste 2 åra,men ikke noe omtrent utenom motor,for de går jo i evigheter uten problem disse bilene. Har leid pitboks og meldt meg på racingtreff ACR
neste uke,så da får jeg og dere se hva en utrimma mr2 er god for(må nesten kjøpe meg kamera).Er banekjøring både torsdag og fredag,men jeg klarer meg med bare torsdag,da jeg kun gjør det for å se om banekjøring er noe for meg 8)
 #296188  av Daniel HS
 
hmsilset skrev:
Daniel HS skrev:Når jeg ser på bilen din her og planene dine er det nesten så jeg angrer på at jeg kjøpte Celica CS istedenfor Mr2 :P

Gleder meg til å se fremdriften her... :)
:D Artig å høre.Men du har en ganske så unik bil i forhold til min sånn originalt,så jeg synes du skal holde på den
så lenge du har det morro med den :wink: Jeg har brukt litt penger på denne bilen de siste 2 åra,men ikke noe omtrent utenom motor,for de går jo i evigheter uten problem disse bilene. Har leid pitboks og meldt meg på racingtreff ACR
neste uke,så da får jeg og dere se hva en utrimma mr2 er god for(må nesten kjøpe meg kamera).Er banekjøring både torsdag og fredag,men jeg klarer meg med bare torsdag,da jeg kun gjør det for å se om banekjøring er noe for meg 8)
Ja, er vel egentlig litt mer unik, men Mr2 er så usannsynlig fet... Hehe... Hadde nok blitt en Mr2 Turbo dersom forsikringsselskapene hadde hatt litt mindre i mot oss unge :wink: Men er strålenede førnøyd med den jeg har nå, så kommer nok til å beholde den en god stund ja :D

En gang på bane og du er hektet :mrgreen: Selv har jeg foreløpig bare kjørt på Eikås utenfor Bergen, og den er i minste laget. Så gleder meg som en unge til å få prøvd meg på en av de store banene :D Bare å glede seg, bare ikke bli overivrig, det koster deg fort noen timer i garasjen... :P Det som skjedde med meg første gang i allefall :P
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 18