TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Mr2`n min sin historie logg.SOLGT!

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #399517  av 3rlend
 
GhostRider88 skrev:
hmsilset skrev:Irriterende ja! Så må vi entusiaster sitte hjemme og finne nye plasser.
Sant så sant. Men heldigvis så har vi de "the drivers car" mr2, som jo kun trenger en svingete vei for å brette frem et stort smil rund eierens munn :)
word :P
kjørte fra sortland til harstad igår, beregnet gooood tid, så var det asfalt og veiarbeid 3 plasser og jeg fikk det en smule travelt :)

det strammet godt på smilebandet :D
 #399696  av hmsilset
 
Orker ikke.En skulle kjøpe den for 40.000, men ble ikke noe av.Så jeg legger ikke sjela mi idet akkurat :) Skal eu-godkjenne den og ordne litt småting i april, og da selger jeg om jeg har lite lån igjen som salget kan dekke.Orker ikke en sommer uten en morsom bil :)
 #406212  av hmsilset
 
Oppdaterer litt :P Bilen har fått stått kaldt og tørt i vinter.Kjørte litt i romjula på bare veier og en gang i forrige uke.Bilen starter ganske lett etter 1 mnd i kulde enda batteriet er 5-7 år gammelt (red top):)Har fortsatt ikke bestilt bremseskiver og en del småting, men må gjøre det før eu godkjenning i april -mai.

Drømmer om sommer så lenge :)

 #406217  av Andrepedersen
 
Synes bilen din ser meget bra ut :) Ser at du har nevnt her et par ganger at du skal ha hellakkering, har du gjort noe med det ? Synes mye av bilen din ser ut for å være ganske grei i lakken ?
 #406223  av hmsilset
 
Andrepedersen skrev:Synes bilen din ser meget bra ut :) Ser at du har nevnt her et par ganger at du skal ha hellakkering, har du gjort noe med det ? Synes mye av bilen din ser ut for å være ganske grei i lakken ?
Den bør hel lakkeres, men jeg orker ikke å få det gjort.Så lenge den ikke har rust og er grei teknisk så er jeg fornøyd :D Hele bilen har krakeleringer,småriper og skader, men ingenting som irriterer meg nok til å gjøre noe med det,hehe. Har lenge sagt at denne bilen kommer til å bli solgt billig(30-40.000), for jeg synes den er bra og fortjener lakk og stell.Og blir den ikke det, så liker jeg å ha den i oppkjørselen :) Etter 3 stk.mr2 så er det fortsatt de fineste bilene jeg vet om!Hadde ikke villa bytta den mot en ft86 eller mk4 Supra en gang om penger ikke var ett tema :)
 #406313  av GhostRider88
 
hmsilset skrev:
Andrepedersen skrev:Synes bilen din ser meget bra ut :) Ser at du har nevnt her et par ganger at du skal ha hellakkering, har du gjort noe med det ? Synes mye av bilen din ser ut for å være ganske grei i lakken ?
Den bør hel lakkeres, men jeg orker ikke å få det gjort.Så lenge den ikke har rust og er grei teknisk så er jeg fornøyd :D Hele bilen har krakeleringer,småriper og skader, men ingenting som irriterer meg nok til å gjøre noe med det,hehe. Har lenge sagt at denne bilen kommer til å bli solgt billig(30-40.000), for jeg synes den er bra og fortjener lakk og stell.Og blir den ikke det, så liker jeg å ha den i oppkjørselen :) Etter 3 stk.mr2 så er det fortsatt de fineste bilene jeg vet om!Hadde ikke villa bytta den mot en ft86 eller mk4 Supra en gang om penger ikke var ett tema :)
WORD!! 8)
 #406322  av hmsilset
 
Om jeg skaffet meg Supra måtte den ihvertfall stått med bakenden mot stuevinduet.Mk4 er så rå bakfra! :)
 #407633  av hmsilset
 
I dag var batteriet helt flatt.Red top batteri, så satser på at det tåler enda ett år etter at det er ladet opp :) Har nettopp kjøpt meg saab 9-5 til arbeids/vinterbil.Der var også batteriet flatt.. :p
 #410266  av hmsilset
 
Bestillte litt småtteri i dag, så den i det minste er i ok stand til eu-kontroll :) Skifter bremser hvert år jeg da, uansett hvor mye det er igjen.

Frakt på 208 dollar som billigste alternativ, var jo litt da.Men veier en del skivene.

1 x

BKR7E Spark Plug - Set of 4 (3SGTE)

$12.00





1 x

MKII MR2 Ashtray

$60.00



1 x

MKII MR2 Door Handle Bezel
- Side: Right

$14.50



1 x

MKII MR2 Reproduction Floor Mats
- Color: Black

$79.00



1 x

MR2 Only, Issue 16

$5.00



1 x

MKII MR2 Italian Calfskin Shift Boot
- Top Stitch Color: Blue

$45.00



1 x

93+ MR2 Shift Boot

$35.00



1 x

MKII MR2 Door Handle Bezel
- Side: Left

$14.50



1 x

MKII MR2 Brake Rotors
- Application: 121.44095 93+ Turbo Front

$110.00



2 x

Eccentric T-Top Guide

$14.00



1 x

MR2 Standard Brake Pads - Street; Front
- Application: GMKD489 - 91/92 MR2 Turbo

$39.00



1 x

MR2 Standard Brake Pads - Street; Rear

$39.00



4 x

Toyota 4 Cylinder Oil Filter

$20.00






Sub-Total:

$487.00

Måka også frem bilen i helga og ga den en god polering :)

Bilde

Bilde
 #411384  av hmsilset
 
Har hatt inn noe av det jeg bestilte, men må ordne mye for å få bilen eu godkjent om 3 uker..håper jeg får råd til alt :p

Om dere bestiller girskinn fra twosrus, ikke velg den vanelige svarte.den er skikkelig jalla.Føles som billig plast/skai.
denne i kalveskinn er mye finere!Limte på gamleramma og hadde på litt skinnbehandling.

Bilde

Mattene var helt greie.
Bilde

Bilde
 #411745  av hmsilset
 
Blir rundt 20.000 i verksted,eu-godkjenning ogdeler denne måneden.bilen vil bli lagt til salgs for rundt 50.000kr i august.Driter som vanelig i om den blir solgt eller ikke, så kommer ikke til å gidder å svare noen som helst som ikke sier: Jeg tar den jeg :) Registerreimskifte er vel omtrent eneste som må gjøres i 2013.
 #411753  av ArildM
 
Hvis det ikke blir SW20 turbo så tar jeg den hehe :mrgreen:
 #411754  av hmsilset
 
ArildM skrev:Hvis det ikke blir SW20 turbo så tar jeg den hehe :mrgreen:

si fra i god tid da isåfall :) La ut samme infoen på en annen nettside jeg.Har brukt rundt 100.000kr på denne siste 4 år, så den er ikke noe bomkjøp uansett ;)
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18