hmsilset skrev:Daniel HS skrev:Når jeg ser på bilen din her og planene dine er det nesten så jeg angrer på at jeg kjøpte Celica CS istedenfor Mr2
Gleder meg til å se fremdriften her...
Artig å høre.Men du har en ganske så unik bil i forhold til min sånn originalt,så jeg synes du skal holde på den
så lenge du har det morro med den Jeg har brukt litt penger på denne bilen de siste 2 åra,men ikke noe omtrent utenom motor,for de går jo i evigheter uten problem disse bilene. Har leid pitboks og meldt meg på racingtreff ACR
neste uke,så da får jeg og dere se hva en utrimma mr2 er god for(må nesten kjøpe meg kamera).Er banekjøring både torsdag og fredag,men jeg klarer meg med bare torsdag,da jeg kun gjør det for å se om banekjøring er noe for meg
Ja, er vel egentlig litt mer unik, men Mr2 er så usannsynlig fet... Hehe... Hadde nok blitt en Mr2 Turbo dersom forsikringsselskapene hadde hatt litt mindre i mot oss unge
Men er strålenede førnøyd med den jeg har nå, så kommer nok til å beholde den en god stund ja
En gang på bane og du er hektet
Selv har jeg foreløpig bare kjørt på Eikås utenfor Bergen, og den er i minste laget. Så gleder meg som en unge til å få prøvd meg på en av de store banene
Bare å glede seg, bare ikke bli overivrig, det koster deg fort noen timer i garasjen...
Det som skjedde med meg første gang i allefall
- Toyota Celica Turbo 4wd Carlos Sainz Limited Edition, #3268/5000.
- Toyota Land Cruiser 150, 2010.