TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Mr2`n min sin historie logg.SOLGT!

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #396025  av hmsilset
 
GhostRider88 skrev:Send inn en søknad til Nrk om å sende dette som en fortsettelse på deres suksess med hurtigruten ;)

Tittel kunne ha vært:

Den ultimate reisen opp Trollstigen 8)
Hehe :) krb racing eler noe sånt stenger av trollstigen 2 hele dager en gang i sommer.Tommy Rustad skal kjøre Audi pikes peak etterligninga på over 1000hk opp der. Dette er min plass, og jeg har lekt meg der i årevis, og jeg liker ikke at de skal gjennomføre dette, for da kan denne plassen bli kjent for å være veldig morro å kjøre,og vips så har vi hele racing Norge her som skal vise seg..+ ungdommer som skal finne snarveien ned her :D En skal/bør aldri teste grenser der oppe, og helst kjøre på natta..
 #396033  av GhostRider88
 
hmsilset skrev:
GhostRider88 skrev:Send inn en søknad til Nrk om å sende dette som en fortsettelse på deres suksess med hurtigruten ;)

Tittel kunne ha vært:

Den ultimate reisen opp Trollstigen 8)
Hehe :) krb racing eler noe sånt stenger av trollstigen 2 hele dager en gang i sommer.Tommy Rustad skal kjøre Audi pikes peak etterligninga på over 1000hk opp der. Dette er min plass, og jeg har lekt meg der i årevis, og jeg liker ikke at de skal gjennomføre dette, for da kan denne plassen bli kjent for å være veldig morro å kjøre,og vips så har vi hele racing Norge her som skal vise seg..+ ungdommer som skal finne snarveien ned her :D En skal/bør aldri teste grenser der oppe, og helst kjøre på natta..
sære greier.. kanskje trollstigen blir Norges svar på japanerens drifte plasser, ned og opp de japanske fjellene... Som vi ser i blant annet Fast and the furious Tokyo drift og Initial D

Noe som slettes ikke er ønskelig :?
 #396035  av hmsilset
 
Jeg er sær, og det er jo ikke min plass bare :D Men alikevel liker jeg ikke dette.Om de kjører på tid, så er det jo mange som vil prøve å se om de kan nærme seg tiden senere.Jeg skal ikke gjøre det, for denne bilen bør lett nå 200kmt på flere strekninger. Til og med min når 150kmt..Tipper jeg :)
 #396036  av GhostRider88
 
hmsilset skrev:Jeg er sær, og det er jo ikke min plass bare :D Men alikevel liker jeg ikke dette.Om de kjører på tid, så er det jo mange som vil prøve å se om de kan nærme seg tiden senere.Jeg skal ikke gjøre det, for denne bilen bør lett nå 200kmt på flere strekninger.Bare min når 150..Tipper jeg :)
Mente for all del ikke at du er sær :oops: :) Men tv-teamet som skal stenge av :) Føler at det er viktig å klarne opp det, hehe.
 #396037  av hmsilset
 
GhostRider88 skrev:
hmsilset skrev:Jeg er sær, og det er jo ikke min plass bare :D Men alikevel liker jeg ikke dette.Om de kjører på tid, så er det jo mange som vil prøve å se om de kan nærme seg tiden senere.Jeg skal ikke gjøre det, for denne bilen bør lett nå 200kmt på flere strekninger.Bare min når 150..Tipper jeg :)
Mente for all del ikke at du er sær :oops: :) Men tv-teamet som skal stenge av :) Føler at det er viktig å klarne opp det, hehe.
Hehe, jeg er ikke redd for å være det :) men tulla litt nå. Ja, sakke seg om å ta setil rette!Jeg vurderer å stoppe dette, men lker ikke meg så godt i media.En ting er sikkert, og det er at turistkontoret ikke har nevnt dette i avisa.
 #396038  av GhostRider88
 
hmsilset skrev:
GhostRider88 skrev:
hmsilset skrev:Jeg er sær, og det er jo ikke min plass bare :D Men alikevel liker jeg ikke dette.Om de kjører på tid, så er det jo mange som vil prøve å se om de kan nærme seg tiden senere.Jeg skal ikke gjøre det, for denne bilen bør lett nå 200kmt på flere strekninger.Bare min når 150..Tipper jeg :)
Mente for all del ikke at du er sær :oops: :) Men tv-teamet som skal stenge av :) Føler at det er viktig å klarne opp det, hehe.
Hehe, jeg er ikke redd for å være det :) men tulla litt nå. Ja, sakke seg om å ta setil rette!Jeg vurderer å stoppe dette, men lker ikke meg så godt i media.En ting er sikkert, og det er at turistkontoret ikke har nevnt dette i avisa.
Hva med å mobelisere Ts-ogn medlemer og få alle til å ta med bilene og kjøre et protest tog opp trollstigen når det skal filmes ;) Gratisreklame for ts-ogn, samt treff i samme slengen 8) :wink:
 #396039  av hmsilset
 
Hehe, jeg liker som sagt ikke media :) Jeg gir jo ikke på noe særlig opp der, men tipper disse folka kommer til å gjøre det.Da blir jo plassen veldig ettertrakta, og da har jeg bare få veier til å kose meg på, og det kommer til å bli kontroller der jevnlig..Jeg er ikke misunnelig, men er redd for at ett fint turiststed blir for ettertrakta av motormiljøet.For det er meget morro å kjøre der.Er mange artige plasser her, men i fjellveggen med god oversikt og rask nedbremsing pga stigninga, så er dette en av de tryggeste veiene i Norge.Helt til filminga med Audien blir vist på tv..
 #396041  av GhostRider88
 
hmsilset skrev:Hehe, jeg liker som sagt ikke media :) Jeg gir jo ikke på noe særlig opp der, men tipper disse folka kommer til å gjøre det.Da blir jo plassen veldig ettertrakta, og da har jeg bare få veier til å kose meg på, og det kommer til å bli kontroller der jevnlig..Jeg er ikke misunnelig, men er redd for at ett fint turiststed blir for ettertrakta av motormiljøet.For det er meget morro å kjøre der.Er mange artige plasser her, men i fjellveggen med god oversikt og rask nedbremsing pga stigninga, så er dette en av de tryggeste veiene i Norge.Helt til filminga med Audien blir vist på tv..
Skjønner meget godt hva du mener. har hatt en lignende situasjon jeg også. Ikke med film folk som skal filme heftig kjøring. Men ferske førere med alt for rik pappa og dermed spreke/dyre biler. Som kappkjører på en av de fineste veiene i distriktet. Resultat: jevnstilte kontroller med både veivesen og politi...
 #396043  av GhostRider88
 
hmsilset skrev:Irriterende ja! Så må vi entusiaster sitte hjemme og finne nye plasser.
Sant så sant. Men heldigvis så har vi de "the drivers car" mr2, som jo kun trenger en svingete vei for å brette frem et stort smil rund eierens munn :)
 #396187  av McLarren
 
hmsilset skrev:
GhostRider88 skrev:Send inn en søknad til Nrk om å sende dette som en fortsettelse på deres suksess med hurtigruten ;)

Tittel kunne ha vært:

Den ultimate reisen opp Trollstigen 8)
Hehe :) krb racing eler noe sånt stenger av trollstigen 2 hele dager en gang i sommer.Tommy Rustad skal kjøre Audi pikes peak etterligninga på over 1000hk opp der. Dette er min plass, og jeg har lekt meg der i årevis, og jeg liker ikke at de skal gjennomføre dette, for da kan denne plassen bli kjent for å være veldig morro å kjøre,og vips så har vi hele racing Norge her som skal vise seg..+ ungdommer som skal finne snarveien ned her :D En skal/bør aldri teste grenser der oppe, og helst kjøre på natta..
Må innrømme jeg begynte å søke opp angående "Broom Pike's Peak" men finner ikke noe info om det, bare noen få ord på KRB sine sider. Hadde hvert tøft med ett så sykt hillclimb løp en gang i året :D
 #399104  av hmsilset
 
Vært oppe ved Trollveggen i kveld.Bilen har kun fått nye bakdekk(Falken) og luftfilter i år. Er liksom ikke mye som trengs å gjøres på disse bilene når de blir kjørt sånn som de er skapt for: Mye og aktivt :)

Bilde
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18