TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Jacquelin's biler

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #332725  av jacquelin
 
Var en tur i Bergen i helgen. :)

Bilde

To helt greie jentebiler. :D

Bilde

Etterhvert fikk vi selskap også. :D Ble en ganske fin rekke. 8)

Bilde
 #333466  av jacquelin
 
Bilde

Var jo som nevnt en tur til Bergen for to uker siden. Dagen etter at jeg kom frem, eksploderte kløtsjen. :? Hehe... Var visst et lager jeg manglet som gjorde at det ble for mye vibrasjoner. Hadde litt problemer med at den var hard å gire med i begynnelsen, men etter to nye kløtsjpumper, funket den greit.
Etter at jeg fikk bilen hjem, og ny kløtsj, er den fremdeles har å gire med. Så nå venter jeg på sånt overhalingssett til kassen, så får vi håpe det ordner seg da. :)

Det er 2r-e-rik og ae86Drifter som er så fantastisk snille og hjelper meg. :D

Bilde
 #340259  av jacquelin
 
Hehe... Potten datt av i et forsøk på sladd en gang. :P Og jeg har manuell, motor har jeg ikke helt bestemt meg for og annen farge kommer når rusten skal taes. :) Men har litt lyst til å beholde den også, for tror ikke det er så mange som har akkurat den fargen. :)
 #340266  av jacquelin
 
Haha! Jada... Ble litt feil... Pluss var jo litt som var rustet vekk da :P
 #364900  av jacquelin
 
Handlet meg bruksbil for noen uker siden, Suzuki XL-7 v6. :D Og i dag fikk jeg endelig testet det der firehjulstrekkergreiene. Så utrolig fett. :D Den fungerer kjempefint, men det eneste negativet med det er at da må den testes mer. :lol: Er elendige mobilbilder, men dere skjønner poenget. :roll:

Bilde

Bilde

Konkusjon: Slitte dekk er ikke bra i skogen. :P
 #364903  av lexusmann
 
Oj, sitter bra skrudd fast der ja, hehe... :wink:
 #364951  av jacquelin
 
Hehe. :D Det hører vel med. Får muligens tak i noen nye dekk om en liten stund så da skal den veien prøves igjen. :D
 #364958  av jacquelin
 
Aner ikke. Jeg skilte meg for hun var visst lesbisk.
 #364961  av mk3_turbo
 
Uff tragisk sak..men du får kose deg med nybil og nysingel da...er nok masse kvinnfolk som kommer til å sikle etter deg nå som du har fått det familievogn :D
Den rette dukker nok opp for deg også vennen.