TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Jacquelin's biler

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #306154  av Supramk3turbo
 
Ja, se på den du. Det er børsa si :D Du har vell ikke tenk å drepe denne langs veien i vinter?? :)
 #306220  av Daniel HS
 
Grattis med ny grom bil...!!

Blir denne å se like mye som Supraen ble sett i sommer? :P Du har jo ikke vært på en eneste treff eller banekjøring som jeg har sett enda, du som snakket om at du skulle på alt av banekjøringer på Eikås... :P
 #306224  av Supramk3turbo
 
Joda, hu var på mk3 treffet i oslo i våres. Åsså har jeg sett deg en gang i drammen på holmen brua :D Men utenom det, tommel ned...
 #306225  av Daniel HS
 
Supramk3turbo skrev:Joda, hu var på mk3 treffet i oslo i våres. Åsså har jeg sett deg en gang i drammen på holmen brua :D Men utenom det, tommel ned...
Joda, men etter Corollaen døde og Supraen ble kjøpt inn snakket hun om hvor mye hun gledet seg til banekjøring, men tror aldri hun kom så langt :P
 #306237  av jacquelin
 
*Kremtkremt* Nå ble jeg litt flau her. :P Grunnen til at jeg ikke har vært så aktiv i Bergen, er fordi jeg har flyttet til Drammen. :roll: Hehe. Pluss det har jo vært litt ting med den derre Supraen min også, som egentlig ikke er kjørbar nå. :? Men skal prøve igjen til neste år! Hehe. Pluss kommer til helgen. Hvis det er noen som skal kjøre? :D Og hvis noen kan fortelle meg om sammenkomster i Drammen så kommer jeg lett! :D Spesielt nå når jeg vil vise frem nyebilen hehe.

Og skal prøve å la være å drepe den. :lol: Orker ikke å hamre ut nye karosserideler siden de sikkert ikke har noe på Toyota lengre. :wink: ( Men har jo litt lyst til å prøve den et sted jeg ikke kan treffe noe da. :mrgreen: )
 #306239  av rx300
 
jacquelin skrev:*Kremtkremt* Nå ble jeg litt flau her. :P Grunnen til at jeg ikke har vært så aktiv i Bergen, er fordi jeg har flyttet til Drammen. :roll: Hehe. Pluss det har jo vært litt ting med den derre Supraen min også, som egentlig ikke er kjørbar nå. :? Men skal prøve igjen til neste år! Hehe. Pluss kommer til helgen. Hvis det er noen som skal kjøre? :D Og hvis noen kan fortelle meg om sammenkomster i Drammen så kommer jeg lett! :D Spesielt nå når jeg vil vise frem nyebilen hehe.

Og skal prøve å la være å drepe den. :lol: Orker ikke å hamre ut nye karosserideler siden de sikkert ikke har noe på Toyota lengre. :wink: ( Men har jo litt lyst til å prøve den et sted jeg ikke kan treffe noe da. :mrgreen: )
Flott og sjelden bil, den Cressidaen! Men du svarte vel ikke på om du planla å bruke den til vinterkjøring i saltsørpen i Oslo-området? Da kan du like gjerne treffe noe, for det er få biler som som ruster så friskt som Cressida :D Og som du sier, karosserideler er omtrent umulig å oppdrive.
 #306271  av Lørnings
 
Daniel HS skrev:
Supramk3turbo skrev:Joda, hu var på mk3 treffet i oslo i våres. Åsså har jeg sett deg en gang i drammen på holmen brua :D Men utenom det, tommel ned...
Joda, men etter Corollaen døde og Supraen ble kjøpt inn snakket hun om hvor mye hun gledet seg til banekjøring, men tror aldri hun kom så langt :P
Døde corolla'en??Åssen da..?
 #306335  av jacquelin
 
Rx300: Takktakk! Ja nei altså... Er nok bruksbil inntil videre desverre.... Men har planlagt å ta rust på den ved en senere anledning! :) Må bare lære meg litt først, pluss finne noe annet å kjøre.

Lørnings: Var en mongis som ikke sjekket blindsonen som Rolla GTen og jeg befant oss i. Så ble en liten tur i grøften over stubber og steiner. Var derfor jeg solgte den for et års tid tilbake. Men så mistet jeg den jo ikke likevel. :lol: Så jeg skal nok få skamkjørt den igjen! Haha.
 #306342  av rx300
 
jacquelin skrev:Rx300: Takktakk! Ja nei altså... Er nok bruksbil inntil videre desverre.... Men har planlagt å ta rust på den ved en senere anledning! :) Må bare lære meg litt først, pluss finne noe annet å kjøre.
Uff... den er VIRKELIG allergisk mot salt skjønner du... det går ikke lange tiden før rusten tar overhånd. Jeg vet, for jeg har pusset MYE rust på Cressida - vokste opp med en slik :-) Men du bør ihvertfall ta en oljebehandling på den da...så kan du i det minste bremse angrepet, kan anbefale Funderud antirust eller Vestfold antirust - se http://www.antirust.no
 #306551  av ure
 
jacquelin skrev:Har kjøpt meg en til bil! :D

Bilde

En Toyota Cressida 77-modell, to dørs coupè med to liters motor, femtrinns manuellkasse og bakhjulstrekk. 8)

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

70 og 80talls Toyota er nok noe av det feiteste man får! Hehe. :D
jepp ihvetfall 80 talls... :D
 #306609  av jacquelin
 
Rx300: Melder du deg frivillig til dugnad på bilen, og sponser meg med ny vinterbil? :lol: Hehe.

Ure: Hæ? Er jo masse kult fra 70-tallet også? :roll:
 #332298  av jacquelin
 
Ae86 Drifter og jeg var på Celica-cruising her om dagen. Det måtte jo resultere i bilder! :D

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
 #332315  av tojo
 
Kjøpt Celica? eller bare testing? En slik i Tsport utgave hadde ikke vært helt feil :P
 #332329  av AE86 Drifter
 
Jeg hadde bilen på prøve kjøring fra jobben.Bilen hadde netopp byttet motor,så kom kunden tilbake og sa at den brukte vann,men det hele viste seg at det bare var luft som ikke hadde kommet ut av kjølesystemet under lufting på jobben.Men for å være på den sikkere siden fikk jeg beskjed om å kjøre bilen en lang tur etter jobb. 8) for å dobbelt sjekke at alt var i orden,noe som det selv følgelig var. :D


Det ble noen utrolige finne bilder Jacquelin 8)