TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• LEXUS IS200 Sport TTE

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #290343  av galx

Jepp, da var jeg ferdig med mitt lille bilprosjekt inntil videre, i alle fall en ukes tid, hehe :wink:

Takker for gode råd og vinklinger fra folket her inne, spesielt Neo :mrgreen: .
Dere får ta turen innom linken får å se veien til hvor jeg endte opp i dag.
Bilen fremstår som ren TTE-utgave med litt attåt.

viewtopic.php?f=61&t=28341

Kom gjerne med tilbakemeldinger :D

Bilde

Bilde
Sist redigert av galx den 05 jun 2008 22:21, redigert 2 ganger totalt.
 #290385  av tunamgu

synes spoileren bak og carbonpanser ødela linjene.menn ellers alt andre er godkjent.
 #290397  av DanielJ

Dette må jeg si meg helt uenig i. Tror Galx har tenkt mye på dette med linjene når har bestilt deler. Når det gjelder panseret som er i kulfiber er det identisk likt det som lexus leverer orginalt, såkaldt OEM.
Men smaken er jo som baken..

Godkjendt ?
Etter å ha stått parkert ved en parkeringsplass hvor noen fant ut at det var ypperlig å øve på å spille golf, ble Lex’n min selvfølgelig truffet av en golfball akkurat på knekket, bakerst på bagasjerommet. Koselig. Ikke bare å få rettet opp en slik bungel heller. En spoiler som dekker bungelen var løsningen, gjerne en liggende som gikk litt ned bak på kofferten. Lexus IS har egentlig veldig pene linjer fra før av, slik at en hekkspoiler var ikke tiltenkt i utgangspunktet.
 #290404  av galx

Shorty28 skrev:Er det lov å spørre hvor mye du måtte ut med for tte skjørte å leppa bak ?
Bestandig lov til å spørre, bare hyggelig.
TTE-sideskjørt koster rundt 4.900,- , TTE-bakskjørt koster rundt 2.700,-prisene kan variere litt etter hvor du handler og hvor god dag selgeren har :D Så kommer lakkering i tillegg :wink: .

viewtopic.php?t=21590
 #290417  av Neo

tunamgu skrev:synes spoileren bak og carbonpanser ødela linjene.menn ellers alt andre er godkjent.
MÃ¥ si meg enig med DanielJ her, syns carbonpanseret gjorde bilen bare mer aggresiv :twisted: ..
Men blir ikke det samme og se bilen på bilder som i virkeligheten, tro meg det var dritfeet :mrgreen: .. men er jo hver sin smak seffølgelig :mrgreen:
 #290419  av DanielJ

ødela linjene
spør du meg så er linjene kun forbedret.. som neo sa, så ser bilen bedre ut i virkeligheten :wink:
 #291043  av galx

Hiver opp et sort/hvitt bilde. Syns bildet var litt stili. :wink:
Vedlegg
En japaner utenfor en tysk bunkers.. Sort/hvitt bilde tatt av DanielJ
En japaner utenfor en tysk bunkers.. Sort/hvitt bilde tatt av DanielJ
n673411069_1269679_5682.jpg (26.1 kiB) Vist 4871 ganger
 #292017  av Neo

trodde ikke jeg skulle si dette, men jeg er sjalu hehe. har fått hard konkuranse det er sikkert :wink:
 #292023  av galx

Nå nå Neo, du skal ikke tenke på det :wink: Du har ingenting å klage på på din egen Lex :)
Blir veldig bra med de nye frontlyktene du skal bestille, DEM er jeg misunelig på, hehe. Så har du jo en eksospotte mindre enn meg, hehe.
 #292034  av csstian

galx skrev:Nå nå Neo, du skal ikke tenke på det :wink: Du har ingenting å klage på på din egen Lex :)
Blir veldig bra med de nye frontlyktene du skal bestille, DEM er jeg misunelig på, hehe. Så har du jo en eksospotte mindre enn meg, hehe.
Korsn frontlykte skal neo kjøpe? Jeg bestillte is 300 lykter med sort innmat på ebay.Men kuken sendte di aldri,å nu finn æ ikke han der lenger
 #292035  av galx

Å nei..! Steike..så irriterende det å være. Betalte du via PayPal ? I så fall får du pengene tilbake..
Han skal bestille med sort innmat ja. Lyktene han skal bestille takler ikke Xenon, hadde ikke du det ? Dersom det er samme selger må i så fall Neo advares :|

Setter inn link :

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Parts-Ac ... 0055942184&
 #292100  av Syns

Dette har blitt veldig bra galx! :D Regner med du skal nedover til ACR neste helg? Da får vi stille opp på siden av hverandre og fotografere 8)