TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Madness Celica Carlos Sainz

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #292966  av madness19
 
Bildene Daniel HS tok av gullet mitt når jeg og han var på vei over fjellet for å hente hans nye CS.

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

Har hatt bilen en stund, men har liksom aldri funnet helt ut hvordan hvordan man legger inn bilder, så her er de!

Kommentarer?
 #292969  av Daniel HS
 
Fet bil dette... Blir bra når du får gjort alt du har planer om :mrgreen:
 #293244  av Tomera
 
Veldig pen bil! :D Hærlig med bilder :D
Hvilke planer har du?
 #293314  av madness19
 
Tomera skrev:Veldig pen bil! :D Hærlig med bilder :D
Hvilke planer har du?
tusen takk... altid hyggelig å høre. den var veldig skitten på bildene. blir en skikkelig polering og noen skikkelige bilder når jeg henter den fra garantisak i oslo om noen uker :D

Planen er å få litt mer futt i den. har kjøpt oppgradert ct26 turbo og ståltoppakning, og derretter blir det montering av en hks EVC 4 boostcontroller som jeg har liggende. og etter hvert som pengene ruller inn, så blir det downpipe og eksos.

utseendemessig blir det ikke så mye... vil holde den så orginal som mulig.. men den skal bli lavere. og jeg har sett meg ut noen fete 18 tommers felger med skikkelig kant både foran og bak, syntes det komplimenterer den fine breddingen på bilen. men ligger som sagt lengre fremme i tid. pengene må nesten være tilstede for å få disse tingene :D
 #293337  av Daniel HS
 
madness19 skrev:
Tomera skrev:Veldig pen bil! :D Hærlig med bilder :D
Hvilke planer har du?
tusen takk... altid hyggelig å høre. den var veldig skitten på bildene. blir en skikkelig polering og noen skikkelige bilder når jeg henter den fra garantisak i oslo om noen uker :D

Planen er å få litt mer futt i den. har kjøpt oppgradert ct26 turbo og ståltoppakning, og derretter blir det montering av en hks EVC 4 boostcontroller som jeg har liggende. og etter hvert som pengene ruller inn, så blir det downpipe og eksos.

utseendemessig blir det ikke så mye... vil holde den så orginal som mulig.. men den skal bli lavere. og jeg har sett meg ut noen fete 18 tommers felger med skikkelig kant både foran og bak, syntes det komplimenterer den fine breddingen på bilen. men ligger som sagt lengre fremme i tid. pengene må nesten være tilstede for å få disse tingene :D
Som jeg har sagt til deg før, skal du ha kantfelger må du ha noen banefelger også :wink:

Blir bra når du får bilen igjen, da kan vi begynne å bestille deler og oppgradere sammen. :mrgreen:

Skal forresten høre med han kompisen min om han kan ta noen bilder av bilen din, og min og din sammen... :D
 #293340  av madness19
 
Daniel HS skrev:
madness19 skrev:
Tomera skrev:Veldig pen bil! :D Hærlig med bilder :D
Hvilke planer har du?
tusen takk... altid hyggelig å høre. den var veldig skitten på bildene. blir en skikkelig polering og noen skikkelige bilder når jeg henter den fra garantisak i oslo om noen uker :D

Planen er å få litt mer futt i den. har kjøpt oppgradert ct26 turbo og ståltoppakning, og derretter blir det montering av en hks EVC 4 boostcontroller som jeg har liggende. og etter hvert som pengene ruller inn, så blir det downpipe og eksos.

utseendemessig blir det ikke så mye... vil holde den så orginal som mulig.. men den skal bli lavere. og jeg har sett meg ut noen fete 18 tommers felger med skikkelig kant både foran og bak, syntes det komplimenterer den fine breddingen på bilen. men ligger som sagt lengre fremme i tid. pengene må nesten være tilstede for å få disse tingene :D
Som jeg har sagt til deg før, skal du ha kantfelger må du ha noen banefelger også :wink:

Blir bra når du får bilen igjen, da kan vi begynne å bestille deler og oppgradere sammen. :mrgreen:

Skal forresten høre med han kompisen min om han kan ta noen bilder av bilen din, og min og din sammen... :D
d hadde vært evig fett.. gleder meg som en unge til å få bilen tilbake:)
 #293341  av Daniel HS
 
madness19 skrev:
d hadde vært evig fett.. gleder meg som en unge til å få bilen tilbake:)
Forstår jeg godt... Får håpe alt er i tipp topp stand når det kommer tilbake da :)
 #293342  av madness19
 
Daniel HS skrev:
madness19 skrev:
d hadde vært evig fett.. gleder meg som en unge til å få bilen tilbake:)
Forstår jeg godt... Får håpe alt er i tipp topp stand når det kommer tilbake da :)
krysser fingrene;)
 #299211  av madness19
 
endelig fått igjen bilen, og da blir det masse bilder:)

fant noen 18 tommers tsw felger hos en kompis og de var min boltsirkel:)

så eg tok meg den frihet til å prøve de på og det ble selvfølgelig noen bilder:)

Bilde
Bilde

likte spesielt godt dette bildet:)
Bilde
Bilde
Bilde

blir 18 tommere på bilen min fast etter hvert, men vil spare opp så eg kan kjøpe custom felger med riktig inpress slik at jeg slipper dette med spacing.

håper dere liker bildene, er litt amatør på å ta bilde endå, men øvelse gjør mester:)
 #379565  av madness19
 
Bilde

her er et nyyydelig bilde av bilen som ble tatt for noen mnd siden:)

med nye felger, ny frontfanger og skikkelig svart gitter:)
 #379584  av Daniel HS
 
Feita bilde Mads, skulle kanskje tatt et uten din tante i siden da :P og litt lenger ned så man hadde fått sett all gummien.... Men HELT riktig vinkel å ta bilde av en CS. Får frem skjermene, panseret og frontfangeren.. Elsk!!
 #379592  av Ã˜rjanN
 
Daniel HS skrev:Feita bilde Mads, skulle kanskje tatt et uten din tante i siden da :P og litt lenger ned så man hadde fått sett all gummien.... Men HELT riktig vinkel å ta bilde av en CS. Får frem skjermene, panseret og frontfangeren.. Elsk!!

Dette er ment som et konfebilde for meg.. Hvis du ser ekstra godt ser du en liten meg som sitter inni også :)
 #380249  av kvass_st215
 
nydelig carlos dette, men synes da den er noe høy.. senk? eventuelt SENK!! :wink:
 #380250  av kvass_st215
 
tips: tein superstreet :wink: