TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • 86`Mr2. og Nytt kamera :)

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #295396  av sindrejl
 
fin vinkel og motiv, men sett ned isoen din en del :)
 #295403  av KK-ma70
 
sindrejl skrev:fin vinkel og motiv, men sett ned isoen din en del :)
Enig :wink: Og kansje stativ, er lurt når en tar stillestående bilder. Ser litt bevegelse i bildet... Også får du litt mere "dybde" i bildet hvis man leker seg med lukketid og blendeåpning. Tar litt tid å finne ut av alt, men det kommer seg skal du se :D
 #295477  av bose
 
Det sto på stativ. ISO 400 er jo ikke så forbanna høyt, men jeg ser det støyer endel likevel ja
 #295708  av Lørnings
 
Du kjører med vippelyktene oppe, det må da finnes lover mot slikt!! :P Ellers kult bilde og fin bil:)
 #295895  av bose
 
seff :mrgreen: , hvor pleier du å ha vippelyktene når du kjører...? i baklomma? :lol:

takk for kommentarer, driver å leker endel med kameraet for tida, så dukker snart opp flere bilder,,..

måtte også da en grundig vask+ polering :p
 #295904  av sindrejl
 
bose skrev:seff :mrgreen: , hvor pleier du å ha vippelyktene når du kjører...? i baklomma? :lol:

takk for kommentarer, driver å leker endel med kameraet for tida, så dukker snart opp flere bilder,,..

måtte også da en grundig vask+ polering :p
sikkert som vi andre, nede.. :D
 #295912  av Lørnings
 
sindrejl skrev:
bose skrev:seff :mrgreen: , hvor pleier du å ha vippelyktene når du kjører...? i baklomma? :lol:

takk for kommentarer, driver å leker endel med kameraet for tida, så dukker snart opp flere bilder,,..

måtte også da en grundig vask+ polering :p
sikkert som vi andre, nede.. :D
Lett! :D
Vippelyktene er kun oppe hvis det er helt mørkt, og da kjører jeg med fjernlys hele tiden, så folk ikke skal se hva slags bil det er med lyktene oppe! :P
 #295961  av tettwatt
 
Fin stemning i bildet i hvert fall, men jeg synes jeg kan skimte en ørliten forskjell på felgene hvis jeg myser litt på venstre øye
8) Stevie 8)
 #296067  av bose
 
Jupp.
hadde vinterhjul i front når bildet ble tatt....


Men hva har vippelyktene gjort galt? :p
Sist redigert av bose den 17 jul 2008 16:52, redigert 1 gang totalt.
 #296069  av sindrejl
 
tettwatt skrev:Fin stemning i bildet i hvert fall, men jeg synes jeg kan skimte en ørliten forskjell på felgene hvis jeg myser litt på venstre øye
8) Stevie 8)

haha "ørliten forskjell" :lol: :lol:
 #296119  av tettwatt
 
bose skrev: Men hva har vippelyktene gjort galt? :p
De i seg selv har ikke gjort noe galt, er vel mer idioten som designet dem i utgangspunktet :roll: Er vel det største ankepunktet på mr2 1 og 2 generelt både på det estetiske plan og for ytelse. To låvedører :shock: foran på en bil har aldri hjulpet noen kjøreegenskaper og det er en grunn til at mr2n oppgis med to topphastigheter, en med lyktene oppe og en med de nede (204 og 207 hvis jeg ikke husker helt feil)
:lol: