TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Gt-4-Ever's CS2158

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #325748  av Stian AB
 
Haugrud skrev:er vel ikke noe flere deler der, er det det da? Er vel bare fremre eksosdel med flexidel og videre bakover :) jeg fikk aussie sin idag, og det så meget bra ut..anbefaler den :)
er jeg som har misforstått hva flexidelen egentlig er..trodde det kun var den lille biten som er 30-40cm eller noe, som ser veldig flexibel ut :P hehe.
 #325769  av Haugrud
 
Den er innsveiset i fremre eksosrør :)
 #325827  av Gt-4-Ever
 
Har byttet flexidelen på fremrøret, men har ikke noen perfekt løsning. Lekker litt eksos enda, men kan også være lengre bak på di andre rørene.

Får luftfilteret 22/23 mai. :D Blir vel da å prioritere å legge av penger så jeg får meg eksosanlegg. Blir vel ikke før jul jeg har nok til det da, men kan jo håpe det blir før.
Hadde også håpet på hellakkering, men det er vel bare å droppe. :(

Driver på å flytte..pga kjøp av leilighet kan det bli litt smått med penger fremover. Fint å ha firmabil ihvertfall. :)
 #326323  av Gt-4-Ever
 
Spacerne kommer sannsynligvis på onsdag. :D Gleder meg til å få di på bilen. :D
 #326591  av Gt-4-Ever
 
Spacerne kom ikke. Håper på fredag da. :) Syns jeg er tolmodig nå..ventet i mange mange uker.

Vurderer kjøp av mekanisk midlertidig bc og turbotrykksmåler pluss blokkering av tvsv.

Mest pga at jeg vil ha litt mer hk og rutte med. :)
 #326602  av Daniel HS
 
Hvor har du bestilt spacere?
 #326638  av Haugrud
 
Bestilte h&r spacere av slayer her på forumet, og de kom på null komma svisj :D betalte de mandag og de var på døra tirsdag.
 #326642  av Gt-4-Ever
 
Pedersen Racing
 #326648  av Daniel HS
 
Jeg bestilte på Ebay, fikk den innen max to uker. Rart at det tar lenger tid innad i Norge enn fra andre siden av dammen... Ikke meningen å kritisere Pedersen Racing, for det er vel slik med de fleste norske aktørene... Meg og en kompis bestilte hvite blinkers på Streetdesign, når vi endelig fikk dem hadde vi glemt at vi hadde bestilt dem... :P
 #326662  av Gt-4-Ever
 
Har også ventet lenge på hvite blinkers fra streetdesign, rart at det tar tid om de har det på lager. Ventet vel 4-uker. Har ventet ca. 5 uker på tingene fra Pedersen, men har egentlig ingenting å klage på derifra ford. Bra service, trivelige folk. Synd di ikke har mere lagerførte deler, men er jo sef vanskelig å ha alt folk vil ha.:)
 #326664  av Gt-4-Ever
 
kobler jeg en mekanisk bc slik?
Vedlegg
installed.jpg
installed.jpg (49.89 kiB) Vist 5138 ganger
 #326665  av Gt-4-Ever
 
Vil gjerne ha anbefalninger til:

Mekanisk Turbotrykksmåler (Må være temmelig nøyaktig)
Mekanisk Boostkontroller (Må være stabil)

Hvor får jeg kjøpt dette? Tenkte å bruke maks 1000,-

Supert om det kan bestilles fra samme nettsted/person

Takker for svar. Gjerne asap da jeg har planer om å bestille idag/fredag. :)
 #326672  av pkgrette
 
torshow har begge greiene . fungerte super på vinterbilen jeg hadde en stund
 #326695  av Stian AB
 
Gt-4-Ever skrev:kobler jeg en mekanisk bc slik?
det går en lang vakumslange mellom turbo og wastegate. kapp den i to og monter mekanisk boostcontroller i mellom..jeg har en Sytec mekanisk boostkontroller liggene, nesten ikke brukt, hvis du er intr. 250kr
 #326833  av Gt-4-Ever
 
Brukt lenge? Farge? Ring meg eller send mld. 90571189
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14