TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • "Ny" bil pÃ¥ vei :o) (TA22 nÃ¥ hjemme)

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #308568  av sindrejl
 
Morten skrev:
sindrejl skrev:nå bare følte jeg et ekstremt kraftig hat mot deg.. :evil:
Why?
sjalu som f :D

Er drømmebilen min dette, elsker disse bilene
 #308623  av Morten
 
sindrejl skrev:
Morten skrev:
sindrejl skrev:nå bare følte jeg et ekstremt kraftig hat mot deg.. :evil:
Why?
sjalu som f :D

Er drømmebilen min dette, elsker disse bilene
LOL, trodde/håpa det bare var det. Men var nesten så jeg begynte å lure på om du hadde vært og snusa på den samme bilen og følte deg forbigått eller noe liksom... :lol:
 #308810  av ure
 
Dritstilig bil som den er :mrgreen: :mrgreen: Likte den...
 #308831  av EXS
 
den var FET... ikke gjør noe med bøllestuket, passet perfekt til den bilen

laksetrappa derimot :wink:
 #308901  av Morten
 
-magnus- skrev:Rå bil! Hvilken motor står oppi der da?
Ett skikkelig råskinn, nemlig en 2T-'noe' motor.... :lol: Følger med en 2TG ved siden av, ikke umulig at den kommer nedi der etterhvert.

EDIT: mmmm råtass :mrgreen: :lol:
div 088.jpg
div 088.jpg (161.03 kiB) Vist 5274 ganger
 #308911  av lexusmann
 
hehe, noe sier meg at blir en operasjon der ja... :lol:
 #308919  av sindrejl
 
mmm deilig motorrom.. helt sikker på du klarer å unngå heftige modifikasjoner oppi der Morten? ;)
 #308924  av Amund
 
I mitt hode så passer 1UZ med ITB's rett oppi der :roll:
 #308936  av Morten
 
Tja, en 1UZFE eller en 4AGTE hadde nok funka godt nedi der, men står ikke noe motorting på planen i nær fremtid ihvertfall. Er faktisk litt nyskjerrig på den 2TG'en jeg får med, da den er tidsriktig og en av de gromme fra den tiden (samme som sto i toppmodellen GT, 1600 twincam med ca115hk). Var kul lyd og respons i den som står i også, så prøver uansett den først. Har nok andre prosjekter å fullføre uten å skulle drepe kjørbarheten på cruiseren også fra dag 1. :lol:

EDIT: tidlig 2TG hadde forresten ting som 10mm løft på kammene og doble ventilfjører orginalt, noe som vitner litt om et annet "trimmingsnivå" enn nyere motorer allerede fra fabrikk :wink:
Sist redigert av Morten den 02 des 2008 10:36, redigert 1 gang totalt.
 #308937  av Morten
 
Amund skrev:I mitt hode så passer 1UZ med ITB's rett oppi der :roll:


Hadde nok blitt *litt* trangt for 1UZ med ITB's i forholt til panseret vil jeg tippe :wink:
 #308938  av Amund
 
No må du ikkje bli vanskelig Morten :wink: :lol:
ITB'ene må jo ikkje vere sååå lange :P
 #308939  av sindrejl
 
Morten skrev:
Amund skrev:I mitt hode så passer 1UZ med ITB's rett oppi der :roll:


Hadde nok blitt *litt* trangt for 1UZ med ITB's i forholt til panseret vil jeg tippe :wink:
Amund nevnte ikke vinkelsliperen han også hadde i sitt hode :P
 #308942  av Sven
 
Morten skrev:Tja, en 1UZFE eller en 4AGTE hadde nok funka godt nedi der, men står ikke noe motorting på planen i nær fremtid ihvertfall. Er faktisk litt nyskjerrig på den 2TG'en jeg får med, da den er tidsriktig og en av de gromme fra den tiden (samme som sto i toppmodellen GT, 1600 twincam med ca115hk). Var kul lyd og respons i den som står i også, så prøver uansett den først. Har nok andre prosjekter å fullføre uten å skulle drepe kjørbarheten på cruiseren også fra dag 1. :lol:

EDIT: tidlig 2TG hadde forresten ting som 10mm løft på kammene og doble ventilfjører orginalt, noe som vitner litt om et annet "trimmingsnivå" enn nyere motorer allerede fra fabrikk :wink:
2T-G er grom motor med masse potensiale og RÃ…Ã…Ã… lyd :twisted: :wink:
Bare å hive nedi 8)