TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • "Ny" bil pÃ¥ vei :o) (TA22 nÃ¥ hjemme)

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #418087  av Holger
 
en av de peneste gammel toyotan som finnes :) misunner deg her gitt! :D
 #418184  av Morten
 
FT86 skrev:Lever denne ennå? :)
Jepp, den lever i beste velgående fortsatt. Ikke gjort stort med den annet enn noen småturer når det er godvær (som det knapt har vært i sommer her i vest :? )

Om noen kommer over, eller vet om noen som har, delebil med helt tak så pass endelig på og tips meg! Den takluka må bort før bilen kan shines skikkelig opp og brukes mer enn nå... :roll:
 #418185  av Morten
 
ArildM skrev:Denne hadde jeg nesten glemt jo :P Rå bil, Morten har vel mye biler men få prosjektoppdateringer så jeg tipper den lever enda? :wink:
Hehe, er "nede" i 7 biler nå.... som alle er prosjekter i større eller mindre grad. Så ikke godt å finne tid til alt, og hopper litt frem og tilbake utifra hva som frister og hva som "må" skrus på for bruk. :mrgreen:
 #418193  av FT86
 
Morten skrev:
ArildM skrev:Denne hadde jeg nesten glemt jo :P Rå bil, Morten har vel mye biler men få prosjektoppdateringer så jeg tipper den lever enda? :wink:
Hehe, er "nede" i 7 biler nå.... som alle er prosjekter i større eller mindre grad. Så ikke godt å finne tid til alt, og hopper litt frem og tilbake utifra hva som frister og hva som "må" skrus på for bruk. :mrgreen:
ikke dumt det da! legg ut et bilde av 240z'n din ! stor fan av de :)
 #419875  av Morten
 
FT86 skrev:ikke dumt det da! legg ut et bilde av 240z'n din ! stor fan av de :)
Står i molekyler i forbindelse med lang tids oppussings prosjekt, så ikke noe spennende som den står nå. Dette er vel det beste bildet jeg har fra før den ble plukket i biter... Blir seende litt anderledes ut når den en gang kommer sammen og på veien igjen regner jeg med :lol:
IMAG0109 (Custom).jpg
IMAG0109 (Custom).jpg (100.23 kiB) Vist 4885 ganger