TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • min 07 avensis d-cat TTE

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #311276  av celicagt4205nord
 
her er ett bilde av min avensis 2.2 d cat (177)bilen er utstyrt med det som er av TTE styling,chippa til 220hk å 500nm..meget godt fornøyd med bilen :D kommer bedre å nyere bilder etter hvert.
Vedlegg
avensis
avensis
avensis.jpg (48.77 kiB) Vist 8554 ganger
 #311306  av pkgrette
 
den så kjent ut er det gamlebilen til jan axel? jobber på toyota i rykkin eller noe rundt der
 #311316  av celicagt4205nord
 
pkgrette skrev:den så kjent ut er det gamlebilen til jan axel? jobber på toyota i rykkin eller noe rundt der
ja det vat han jeg kjøpte biln av ja :D
 #311690  av premo
 
er det ikke et sinnsykt annlegg i den der? mener den var utstilt på rudskogen i '06?
 #311700  av ErikG
 
Hvor mye av anlegget kjøpte du med? Jobbet sammen Jan Aksel. Holdt på litt med den bilen.
 #311701  av celicagt4205nord
 
ErikG skrev:Hvor mye av anlegget kjøpte du med? Jobbet sammen Jan Aksel. Holdt på litt med den bilen.
stemmer som du sier Premo att det var ett sinnsykt annlegg i bilen,det er fortsatt bra med ikke på langt nær som det var før,hele baggasjeinnredninga er borter,ligger 2 forsterkere i hjulbrønnen,en kondensator i sidelomme i baggasjen,er skjermer i nakkestøttene til fremsetene og en 12 toms bass i baggasjerommet,fronsettet som er nedfelt i dash er også med,er meget fornøyd,synes det spiller fantastisk bra,både på høye og lave volum,bra bil som sparker godt fra i ALLE gir :D
 #311726  av premo
 
virker som en kongebil :) grattis :D
 #311731  av celicagt4205nord
 
premo skrev:virker som en kongebil :) grattis :D
takk det er virkelig en kongebil :D god å kjøre er den også :D
 #311734  av Supramk3turbo
 
Flere bilder??
 #311753  av celicagt4205nord
 
Supramk3turbo skrev:Flere bilder??
har ikke fått tatt noe særlig med bilder ennda,er snø å kjedelige forhold ute nå,skal vente til det blir finere ute,da skal jeg ta flere bilder,har også fjernet alle dekalene på bilen,unntatt "ahead of the curve"som er på siden,synes det var kledelig.
 #313444  av celicagt4205nord
 
tok noen bilder idag jeg tenkte jeg skulle legge ut,men får det ikke tiøl,får beskjed om att filen er for stor,bruker ett helt vanlig digitalkamera sånn som alle andre bruker...noen som kan hjelpe??
 #313449  av lexusmann
 
 #313454  av celicagt4205nord
 
lexusmann skrev:et tips her viewtopic.php?f=1&t=3562&p=309876&hilit ... se#p309876 :wink:
nede på sida...
steik i helvette,nyss før jeg moser neven gjennom pcèn.noen jeg kan sende bildene til som kan legge de ut for meg? :D
 #313457  av Supramk3turbo
 
Om du har Office picture manager, åpne bilde der, høyre klikk, klikk på edit, så får du opp et felt på høyre side hvor det står compress picture, der kan du velge å komprimere bildet til dokument størrelse, da går det greit for meg ihvertfall.
 #313460  av lexusmann
 
celicagt4205nord skrev:
lexusmann skrev:et tips her viewtopic.php?f=1&t=3562&p=309876&hilit ... se#p309876 :wink:
nede på sida...
steik i helvette,nyss før jeg moser neven gjennom pcèn.noen jeg kan sende bildene til som kan legge de ut for meg? :D
Nå vet jeg ikke om det er et maksimalt antall bilder her på forumet, men skal gå greit å laste opp bildene når du har fått de i jpeg...kommer litt an på størrelsen da... :wink: