TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • min 07 avensis d-cat TTE

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #313491  av celicagt4205nord
 
lykt
Vedlegg
lykt med xenon i kort å langlys
lykt med xenon i kort å langlys
januar 09 071 (Small).jpg (54.27 kiB) Vist 5295 ganger
 #313504  av Fred
 
celicagt4205nord skrev:må gjerne komme med synspunkter :D

så lenge du ber om det....
Lavere og vekk med dekor....
 #313505  av ErikG
 
Husker de lampene lå lenge ute i solsteiken for å få løs glassene da de skulle lakke inni dem. Ville skiftet ut TTE fjærene og fått på coilovere så den ikke ser så baktung ut.
 #313506  av celicagt4205nord
 
Fred skrev:
celicagt4205nord skrev:må gjerne komme med synspunkter :D

så lenge du ber om det....
Lavere og vekk med dekor....
synes den er lav nok for de veiene vi har her,soper nedi rett som det er,gidder ikke kjøpe frontlepper i tid å utid,den er senke 30mm å det er nok,det er en familiebil som har sine formål.angående dekor så er jo det meste fjerna bortsett fra det som er på siden,den var veldig baktong på det første bildet da det er 360kg stereo i baggasjen,men det er jo ikke stereo der baki lengre iforhold til hva det var.
 #313508  av celicagt4205nord
 
ErikG skrev:Husker de lampene lå lenge ute i solsteiken for å få løs glassene da de skulle lakke inni dem. Ville skiftet ut TTE fjærene og fått på coilovere så den ikke ser så baktung ut.
coilovere hadde jeg på den forrige bilen min,å det var helt forferdelig..skal jeg aldri ha mer
 #398994  av Snitcher
 
Hei. Er det noe som har noen bilder av bilen min før min tid. Hadde vært artig og funnet noen bilder av bilen når den var fullrigget med bla Stereo. Bilen er nå tilbake etter lakkering. Og det ble ganske bra det. :D :D