TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Min MR2 mk2 Turbo

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #348011  av hmsilset
 
Det er ikke samme vinge som min da :wink: :wink: Men minst like fin den der. Lakkere varmeskold? Varmeste plassen jo :D
 #348012  av James
 
hmsilset skrev:Det er ikke samme vinge som min da :wink: :wink: Men minst like fin den der. Lakkere varmeskold? Varmeste plassen jo :D
Ikke? Den så hvertfall identisk ut.. Har sett andre som har lakkert varmeskjold så vil hverfall gjøre et forsøk :) Om ikke det skulle gå som planlagt pusser jeg det ned og får den blank og fin istedet :)
 #348015  av Amund
 
Bruk varmebestandig lakk, så går det fint :) Med vanlig lakk kan det fort begynne å brenne, og det vil du jo ikkje :roll:
Når du bruker dei nye boltene på toppdekselet, IKKJE skru for hardt til! Øyrene på toppdekselet knekker lett, been there, done that. (eg hadde heldigvis eit i reserve)
 #348031  av hmsilset
 
James skrev:
hmsilset skrev:Det er ikke samme vinge som min da :wink: :wink: Men minst like fin den der. Lakkere varmeskold? Varmeste plassen jo :D
Ikke? Den så hvertfall identisk ut.. Har sett andre som har lakkert varmeskjold så vil hverfall gjøre et forsøk :) Om ikke det skulle gå som planlagt pusser jeg det ned og får den blank og fin istedet :)
din skråer ned, og min er avrundet.Jeg skulle ha den du har, men bestilte feil :)
 #348062  av Mr2Even
 
Drit fin bil, men den spoileren du har tenkt på liker jeg dårlig. Men men det var det med smaken da ;)
Sjelden med soltak på mr2, fett..
 #348070  av James
 
Amund: Takker for tipset :wink:
Hmsilset: Okay, ja er spent på åssen det blir! Gleder meg virkelig til å få den montert :)
Mr2Even: Takker for det :) Ville ha noe ikke alle andre har har syns den selv den var fet, med tanke på at mann fremdeles beholder linjene på bilen og den ser mer aggresiv ut..
Vedlegg
rouge motorsport spoiler.jpg
rouge motorsport spoiler.jpg (46.04 kiB) Vist 6036 ganger
 #351866  av inzane2012
 
flott bil det der ja, og samme bakvinga som jeg tenker å gå for om noen år når jeg endelig begynner å tjene peng igjen, hadde jo trd vinga, men fikk aldri skrapa sammen peng til å få den montert, måtte jo ha hellakkert bilen etterpå for ikke å få mer fargeforskjell enn det det allerede er på min ;)

var faktisk ikke klar over at det var takluke på bilen din før nå når jeg såg di første bila ;) så bilen din er vel sikker 50kg lettere enn t-tak utgaven, pluss du slipper å tenke på dårlige pakninger som lekker ;)
 #351875  av predator
 
Likte vingen din . Hvor bestilte du den?
 #351963  av James
 
predator skrev:Likte vingen din . Hvor bestilte du den?
takker for det! Er fra Rouge motorsports ja.
inzane2012 skrev:flott bil det der ja, og samme bakvinga som jeg tenker å gå for om noen år når jeg endelig begynner å tjene peng igjen, hadde jo trd vinga, men fikk aldri skrapa sammen peng til å få den montert, måtte jo ha hellakkert bilen etterpå for ikke å få mer fargeforskjell enn det det allerede er på min ;)

var faktisk ikke klar over at det var takluke på bilen din før nå når jeg såg di første bila ;) så bilen din er vel sikker 50kg lettere enn t-tak utgaven, pluss du slipper å tenke på dårlige pakninger som lekker ;)

er soltak ja, veier 75kg mindre en vanlig targa så vil tro det merkes ganske bra på kjøreegenskaper og akselerasjon i forhold til de med targa, selv og jeg godt kunne tenkt meg targa tak til tider :roll:
Har fått på nye vingen nå ja og er godt fornøyd! :) Får litt Ferrari F40 preg med den, og beholder fremdeles de org.linjene på bilen.
Cusco coiliovers er også på plass sammen med ny intercooler fra XSpower :) bilder kommer :wink:
 #351971  av inzane2012
 
var det lika bra passform som dem sier det skal vere?? dem lover jo 100% bolt-on på styling delene sine :)
 #351976  av Daniel HS
 
Ser bra ut det der James... Gjør mye den vingen... Ferdig med Coiloversene nå?
 #352023  av James
 
Daniel HS skrev:Ser bra ut det der James... Gjør mye den vingen... Ferdig med Coiloversene nå?
syns vingen gjorde mye ja :) Coiloversene er på jah :wink:
inzane2012 skrev:var det lika bra passform som dem sier det skal vere?? dem lover jo 100% bolt-on på styling delene sine :)
jepp, passformen på vingen var 100% :wink:
 #352042  av inzane2012
 
godt å høre, siden jeg har NULL peiling på tilpassing og sånt av styling deler så er det viktig at det passer så godt som mulig rett ut av eska ;)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7