TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Min Celica GT-FOUR ST205

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #320035  av Daniel HS
 
castman skrev:
ludde skrev:Fin bil ;)

Har selv de samme setetrekkene, men hvis du er interessert i girmansjett og håndbrekktrekk i svart skinn med røde sømmer så er det en ved navn "vincent_doggy" som selger det på 6gc.net.

Har enda ikke fått trukket om mine seter så håper det blir bra.

Det jeg syntes er rart er at begge dere to har veldig fine biler, men viser "muskler" i manndomskampen med hvem som har best jekk ??? :P
Hei

hmm, interessant ;) Får håpe det er nøyaktig samme farger da evt.. du vet vel ikke en sånn cirka pris han skulle ha for det da?

Siden man her til lands ikke kan måle bilens krefter pga svært strenge straffeparagrafer og meget lave fartsgrenser er det greit å sammenligne hverandre med andre mål-bare eiendeler :mrgreen:
Som Castman sier, gjør vi dette slik at vi slipper å bryte lover og regler her i landet! :P Ehh... ja, noe slikt... :lol:
 #320181  av castman
 
oiiiiiiiiiiiiiiiiii! Ble veldig fristet å kjøpe nå... tror nesten jeg må snakke med ham karen jeg ;)
 #326767  av castman
 
Bilder med sideskjørt og front leppe

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Får ta med min ny innkjøpte min 09 hilux ;) Endelig bil til å kjøre celicaen bakpå henger med ;)

Bilde
 #326776  av ST205RR
 
ble meget bra 8)
 #327015  av Tomera
 
Veeeldig pen den Celicaen din :D
Liker Hiluxen også ;)
 #327042  av Daniel HS
 
STRØØØØØØKENT!!! *Sikle på begge*
 #327082  av Gt-4-Ever
 
Sykt fin bil ja. :D Begge forsåvidt. :P
 #327085  av lexusmann
 
Flott gt four.... :D ble nytt skrivebordsbilde av den forfra...ble ltt strukket(strekt??)på skjermen, men får våge seg... :wink:
 #355582  av marlboro1310
 
herregud denna var drittdeilig...ahh...gaaad....

dåån...

:lol:
 #355984  av loft
 
pppppppoooorno! ;) Det der var en S T R Ø K E N bil! Den våte drømmen!
 #366451  av Andrepedersen
 
Var du i halden for et parr dager siden ? synes jeg passerte en makan st205 gtfour oppe ved fredriksten festning ;)
Fin bil forresten :D
 #367125  av loft
 
er bilen i denna tråden solgt? uten at jeg visste at den sku bli solgt?!:O