TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Min Celica GT-FOUR ST205

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #317509  av Daniel HS
 
Løfter fra 8cm min også, løfter ca 50cm mener jeg... Og så har den en sånn grei pedal for å jekke kjapt opp til jekkepunktet... :)

Bilde
Bilde
 #317531  av castman
 
Ah, vurderte den du har der også, men siden USAG`en ligger på nesten 8cm høyde hele 65cm bakover så valgte jeg den. Betalte svimlende 4200kr siden de skyldte på høy euro kurs :roll:
 #317533  av Daniel HS
 
castman skrev:Ah, vurderte den du har der også, men siden USAG`en ligger på nesten 8cm høyde hele 65cm bakover så valgte jeg den. Betalte svimlende 4200kr siden de skyldte på høy euro kurs :roll:
Den jeg har koster ca 2100 + mva. Men fikk den en del billigere siden gamlingen selger dem... :D
 #317537  av castman
 
Høres bra ut... Skal du på Gatebil treffene i år eller? Så kunne jeg siklet litt mer på bilen din :D


Litt skeptisk til dra med seg godbilen dit jeg, så jævelig mange fulle idioter som raver rundt!
 #317539  av Daniel HS
 
castman skrev:
Høres bra ut... Skal du på Gatebil treffene i år eller? Så kunne jeg siklet litt mer på bilen din :D


Litt skeptisk til dra med seg godbilen dit jeg, så jævelig mange fulle idioter som raver rundt!
Hehe... Pleier å gå fint :wink: Stille den ut da, der får ikke folk gå på kveldingen uansett :wink:
 #317585  av castman
 
Da har jeg endelig fått tilbake forssettene etter 3ukers venting for å trekt dem om. Skinnet er ferdig tilpasset setene, og siden sømmene er røde skal dette matche fargen på bilen bra! :wink: Bare å få kjøpt nytt skinnratt og girkule med rød søm nå så matcher alt sammen :mrgreen:


Bilde
Bilde
Bilde
 #317587  av Daniel HS
 
Hvis du skulle få lyst på en Celica CS i steden får du sende meg en PM :P
 #317603  av avaasdf
 
ok, det viktigste først, nemlig jekk-målingene deres. Dette er mest sannsynlig noe av det særeste noen sinne postet på et forum :)

Hvor, hvem, pris på setetrekkene? :=) valgte du skinn med marmorisering?
 #317605  av Supramk3turbo
 
Kjekt med sånn jekk da, men du har vell ikke akkurat bruk for den heeelt ennå. Grei klaring til vanlig jekk liksom??
 #317608  av castman
 
avaasdf skrev:ok, det viktigste først, nemlig jekk-målingene deres. Dette er mest sannsynlig noe av det særeste noen sinne postet på et forum :)

Hvor, hvem, pris på setetrekkene? :=) valgte du skinn med marmorisering?
Setetrekkene(forseter og bak) kjøpte jeg komplett på ebay til cirka 4000kr.- til dagens kurs. Og siden jeg ikke gadd å trekke dem om selv så fikk jeg en skinnmaker til å gjøre dette for meg av en sum av 3000kr.-
Supramk3turbo skrev:Kjekt med sånn jekk da, men du har vell ikke akkurat bruk for den heeelt ennå. Grei klaring til vanlig jekk liksom??
Trenger vel ikke akkurat den helt ennå, men det er jævelig kjekt og gjør det en del enklere ved å kunne komme lengre under bilen. Nå vet ikke jeg hva du legger i vanlig jekk, men man kommer ikke særlig mye lengre enn løfte punkene på kanalen med enn høy 12-15cm jekk.
 #319669  av Tomera
 
Griiisefet bil dette :D
Blir bedre når orginalskjørtene og leppa kommer på ;) Synes stylingen som finnes fra Toyota, til disse bilene, er helt perfekt! Min bil har stått i garasjen med trekk over nå siden oktober, men skal snart vekkes til liv igjen 8)
 #319704  av castman
 
Har fått montert stylingen og synes bilen ble en del penere, men sliter å få sideskjørtene til å sitte 100% inntil bilen. Hjalp en del å bytte disse pluggene som går inn i kanalene. Så nå tror jeg skal prøve å kjøpe små, alikevel sterke magneter som jeg limer fast til toppen av sideskjørtene, slik at skjørtene blir liggende tight inntil bilen hele veien.. Er ikke så jævelig keen på å lime dem fast...

Jeg fant nemlig noen magneter på størrelse som et klokkebatteri med en holdekraft på 10kg!!!!!!!! :roll:

Skal prøve å få lagt ut noen bilder av skjerra med sideskjørt etterhvert..

Og bilen din da Tomera,,trodde kanskje du hadde mekket en del på bilen, siden du ikke har vært på forumet på lenge..! :wink:
 #319729  av Tomera
 
castman skrev:Har fått montert stylingen og synes bilen ble en del penere, men sliter å få sideskjørtene til å sitte 100% inntil bilen. Hjalp en del å bytte disse pluggene som går inn i kanalene. Så nå tror jeg skal prøve å kjøpe små, alikevel sterke magneter som jeg limer fast til toppen av sideskjørtene, slik at skjørtene blir liggende tight inntil bilen hele veien.. Er ikke så jævelig keen på å lime dem fast...

Jeg fant nemlig noen magneter på størrelse som et klokkebatteri med en holdekraft på 10kg!!!!!!!! :roll:

Skal prøve å få lagt ut noen bilder av skjerra med sideskjørt etterhvert..

Og bilen din da Tomera,,trodde kanskje du hadde mekket en del på bilen, siden du ikke har vært på forumet på lenge..! :wink:
Ja jeg har samme problem med mine skjørter. Jeg var ikke så gira på å borre hull i kanalene i første ongang, for å bruke de orginale klipsene, så jeg prøvde med ''monteringstape''. Dobbelsidig tape som skulle være sterk. Men den holdt ikke i lengden. Så har vurdert å lime de med frontrutelim. Det er sterke saker, men er heller ikke såå gira på å lime de fast. Får se hva jeg finner på..

Vell, har jo store planer for motorn, men siden jeg kjøpte en til motor utenom bilen, trenger jeg ikke røre bilen før den andre motorn er ferdigbygget. Så har ikke rørt bilen i vinter. Står bare og koser seg neppå verkstedet :D

Ja få se bilder 8)
 #319905  av ludde
 
Fin bil ;)

Har selv de samme setetrekkene, men hvis du er interessert i girmansjett og håndbrekktrekk i svart skinn med røde sømmer så er det en ved navn "vincent_doggy" som selger det på 6gc.net.

Har enda ikke fått trukket om mine seter så håper det blir bra.

Det jeg syntes er rart er at begge dere to har veldig fine biler, men viser "muskler" i manndomskampen med hvem som har best jekk ??? :P
 #320028  av castman
 
ludde skrev:Fin bil ;)

Har selv de samme setetrekkene, men hvis du er interessert i girmansjett og håndbrekktrekk i svart skinn med røde sømmer så er det en ved navn "vincent_doggy" som selger det på 6gc.net.

Har enda ikke fått trukket om mine seter så håper det blir bra.

Det jeg syntes er rart er at begge dere to har veldig fine biler, men viser "muskler" i manndomskampen med hvem som har best jekk ??? :P
Hei

hmm, interessant ;) Får håpe det er nøyaktig samme farger da evt.. du vet vel ikke en sånn cirka pris han skulle ha for det da?

Siden man her til lands ikke kan måle bilens krefter pga svært strenge straffeparagrafer og meget lave fartsgrenser er det greit å sammenligne hverandre med andre mål-bare eiendeler :mrgreen: