TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Min Celica GT-FOUR ST205

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #369244  av loft
 
svarte steike..Drømmebilen det der! Jaja..da får man lete videre :P er få som er så lekre! :)
 #380345  av loft
 
hvem som kjøpte denne? Vil dra å overtale hanhun til å selge den til meg!!! :p :lol:
 #386698  av surfer
 
Har selv kjøpt de samme trekkene på Ebay i USA.Levert på døra kostet de meg 2.100.- Da var kursen 5.50.Trekkingen tok jeg selv,og det ble meget bra.Mye bedre enn hva salmakeren greide så jeg av bildene.Syns trekket ikke er stramt nok.Kan virke som han har glemt å sette inn igjen alle spilene som en har festeringene rundt.Så er det noen som skal ha trekt om seter så er det bare å sende meg en melding.Er bosatt i Oslo.Får ikke lagt ut bilder her.Kan sende dere på mail om dere ønsker.
 #386707  av loft
 
surfer skrev:Har selv kjøpt de samme trekkene på Ebay i USA.Levert på døra kostet de meg 2.100.- Da var kursen 5.50.Trekkingen tok jeg selv,og det ble meget bra.Mye bedre enn hva salmakeren greide så jeg av bildene.Syns trekket ikke er stramt nok.Kan virke som han har glemt å sette inn igjen alle spilene som en har festeringene rundt.Så er det noen som skal ha trekt om seter så er det bare å sende meg en melding.Er bosatt i Oslo.Får ikke lagt ut bilder her.Kan sende dere på mail om dere ønsker.
Ta å gå over med varmepistol /hårføner hvis det ikke er stramt nok.
 #393317  av C.s91
 
Er ikke sikker på om du er aktiv her lengre, men prøver likevel.

Hvor fikk du kjøpt den frontleppa? Har sett etter den lenge, men finner den ikke til salgs noe sted.

C.s
 #393372  av celicagt4205nord
 
C.s91 skrev:Er ikke sikker på om du er aktiv her lengre, men prøver likevel.

Hvor fikk du kjøpt den frontleppa? Har sett etter den lenge, men finner den ikke til salgs noe sted.

C.s
den får du kjøpt på toyota:)