TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Min MR2 mk3

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #329560  av JonEivind
 
Tenkte jeg kunne legge ut bilde av bilen min.
Jeg kjøpte den i mai i år, svart med røde seter og hardtop. TTE eksos og senkesett.
I tillegg har jeg satt på et jdm-emblem i front, montert luftinntak fra faceliften og satt på nye felger, rota slipstream 16x7
Har også et PPE luftfilter-kit på vei fra usa.

Har planer om et orginalt toyota leppekit, men det blir nok litt lenger frem i tiden.

Bilde

Bilde

Bilde
 #329562  av hmsilset
 
Kjempefin.disse bilene kler sort 8)
 #329563  av mulle-mek
 
ser meget fin ut
satans blank og++++
 #329565  av Erlend
 
Ble bra den! Hjalp med kalipperlakk... Men jeg holder fortsatt en knapp på bronse ;)
 #329761  av Vision
 
Kledelig utført :-)..

Ville vurdert TTE frontfangeren fremfor Trd stage 1 leppekitet om det er det du tenkte på, synes designet på TTE fangeren gir et mer riktig design på pre-facelift mk3.

Lurer også på hvor du bestilte Jdm bagde og Rota felgene dine fra?
 #329763  av JonEivind
 
Vision skrev:Kledelig utført :-)..

Ville vurdert TTE frontfangeren fremfor Trd stage 1 leppekitet om det er det du tenkte på, synes designet på TTE fangeren gir et mer riktig design på pre-facelift mk3.

Lurer også på hvor du bestilte Jdm bagde og Rota felgene dine fra?
Det blir nok TRD stage 1, liker det best. Men vet du hvor man kan kjøpe det? Har funnet det på japanparts.com, men det blir ganske dyrt.
Hadde vært greit å finne et sted i europa, for de har det vel ikke hos toyota i norge?
Jdm-badget er fra ebay, søk etter midship runabout, felgene er ebay/lsdmotorsports.com

Bilde fra igår sammen med mx5-klubben:
Bilde
Sist redigert av JonEivind den 24 jun 2009 16:56, redigert 1 gang totalt.
 #329844  av Vision
 
Takker for svar :-)..

Er vel dette kitet du tenker på, er det ikke?
http://www.newtoyotaparts.com/product/?id=1217
De sender ihvertfall til utlandet og kitet skal visstnok være ferdig lakkert.

Går også ann å prøve på Toyota, men en fordel med enten en veldig hjelpsom kar på delelageret eller om du klarer å finne fram til dele-nummeret på egen hånd. Ellers blir svaret fort "det kan vi ikke skaffe". Om Toyota viser seg å være produsent, mener jeg at din lokale forhandler skal kunne bestille det for deg. De skaffet ihvertfall Toyota spoiler til meg.

Litt usikker på om det er Toyota eller Trd som produserer dette. Blir ihvertfall kallt Trd stage 1 på spyderchat, men på Japanparts og Carsons Toyota står Toyota som produsent.
 #329845  av JonEivind
 
Det kittet ja, kommer på ca 20.000,- med toll og frakt fra japan eller usa (13.000 + 25%moms + 4.500 frakt), så får nok prøve toyota i norge først.
Dyrt for 4 biter med plastikk.

Ser det selges endel kopikitt (Extreme Dimmentions og Vis) men er litt skeptisk til kvaliteten, pluss at det må lakkes og tilpasses.
 #329903  av Vision
 
Styling koster, vet, måtte ut med over 10 000 for bare TTE frontfangeren selv, pluss lakkering, pluss tåkelyskit selv. Tror allikevel det lønner seg å kjøpe orginalt, med kopikit risikerer du at delene ikke passer, eller at delene er laget i et annet materiale slik at lakken ikke blir lik selvom du lakker med riktig farge etc.

Se om du ikke kan plukke delenummeret fra spyderchat eller en av sidene som selger kitet, og ta det med til Toyota :-)..
 #330145  av marlboro1310
 
sjelden Mk3ene faller i smak hos meg, men denne har du fått svært pen...den var noe å snu seg etter definitivt, very very nice. 8)
 #380195  av inzane2012
 
digger mkIII'n din ! lekkert gjennomført, og viser virkelig potensialet i bilen om du legger nok tid, energi og penger i den... for orginalt er den ikke akkurat mye å rope hurra for :)