TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Avensis t27n. Solgt

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #363763  av Mr_Storbrua
 
ErikG skrev:Bare å legge inn bud det. Går for 350.000,-
Selge alt?
 #363764  av ErikG
 
Alt er for salgs vøtt.....
 #363779  av ErikG
 
Ingen planer om det egentlig. Må uansett vente noen måneder før jeg kan selge. Men er andre biler som også frister litt. Men er så praktisk med stv så blir nok til at jeg beholder den en stund til. Selger ikke til under 350 og er ikke sikker på hvor mange som er villige til å gi det...
 #363780  av inzane2012
 
ErikG skrev:Ingen planer om det egentlig. Må uansett vente noen måneder før jeg kan selge. Men er andre biler som også frister litt. Men er så praktisk med stv så blir nok til at jeg beholder den en stund til. Selger ikke til under 350 og er ikke sikker på hvor mange som er villige til å gi det...
har du noen spesielle i tankene da? ;)
 #365579  av megetlei
 
Spotta i Levanger i dag.....
Meget fin bil :D
 #365601  av ErikG
 
NOPE, var ikke meg. Noen copycatter ute på tur?? var i Verdaln fra torsdag forrige uke til lørdag, men ingen tur på Levanger i dag.... Har denne svarte felger med hvit kant?? Fikk nemlig mail på jobben av salgsjefen på Toyota Levanger om hvor jeg hadde kjøpt felgene og hva jeg hadde gjort med bilen.
 #365624  av megetlei
 
Er vel noen copycatter ute å går ja. Kjørte bare forbi så jeg fikk ikke med meg detaljer, men felgene hadde en slik hvit kant :wink:
 #365645  av ErikG
 
Hmm, da skal jeg selge... Har lyst på noe ikke andre har likt... Har noe i tankene, tror jeg skal ta med en fra jobb til uka og sjekke om jeg får inn bikja. Da blir det forhåpentligvis noe ingen andre har i Norge...

Megetlei, ta bilde neste gang du ser den a?
 #367910  av ErikG
 
Var en runde på Fornebu i dag og tok litt bilder. Fortsatt til salgs...
Bilde
Bilde
 #369038  av ErikG
 
Da blir den beholdt.....

Fikk 2. plass i Meguairs show and shine på Gatebil i helgen.

Videre planer er anlegg og luft demping+ noen små detaljer her og der...
 #387074  av Vegard86
 
Strøken bil! Må være peneste t27 jeg har sett, er det Folie du har på taket eller er det lakkert? så pent ut :D
 #387092  av ErikG
 
Takk for det.

Er folie ja, var vell en av de første i Norge som la folie med carboneffekt, men nå ser jeg at sinnsykt mange legger det...
 #397153  av ErikG
 
Ikke mye som har skjedd med denne i sommer... Egentlig ingen ting faktisk. Venter fortsatt på luftfjæringen, men nå er det ikke lenge før. Ligger i tollen i Sverige. Var ute å tok litt bilder i dag etter jeg vaska den.

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7