TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Avensis t27n. Solgt

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #397157  av GhostRider88
 
Meget lekker Avensis du her der og hvit er bare grisefett når det er rent og rustfritt ;)

Har du forresten vurdert krom pakken? Har det på vår nye familiebil og gjør seg veldig på svart bil iallefall.
 #397169  av ErikG
 
GhostRider88 skrev:Meget lekker Avensis du her der og hvit er bare grisefett når det er rent og rustfritt ;)

Har du forresten vurdert krom pakken? Har det på vår nye familiebil og gjør seg veldig på svart bil iallefall.
Har vurdert krompakken, men vil ha så clean look som mulig, så ble ikke noe av. Har fjernet alt av merker også.
 #397173  av GhostRider88
 
ErikG skrev:
GhostRider88 skrev:Meget lekker Avensis du her der og hvit er bare grisefett når det er rent og rustfritt ;)

Har du forresten vurdert krom pakken? Har det på vår nye familiebil og gjør seg veldig på svart bil iallefall.
Har vurdert krompakken, men vil ha så clean look som mulig, så ble ikke noe av. Har fjernet alt av merker også.
Å en clean hvit bil er som sagt lekkert. Så lurt valg når målet er et cleant estetisk uttrykk.
 #397808  av ErikG
 
Her er hva som skjer nå for tia...:
Bilde
Bilde
 #397817  av Anders gullstein
 
Synes personlig krompakken blir litt "glorete", så klart penest uten.
 #403928  av ErikG
 
Kommer til salgs på nyåret. Legger den ut for 285 000. Legger den først her før den havner på finn
 #403931  av Fred
 
Lukter det facelift?
 #403932  av ErikG
 
Fred skrev:Lukter det facelift?
Stemmer. Bestilte i dag.
 #403934  av Fred
 
ErikG skrev:
Fred skrev:Lukter det facelift?
Stemmer. Bestilte i dag.
Hvilken versjon?
Vurderer ny selv, ikke bestemt meg for motor/ utstyrsgrad enda.
 #403935  av ErikG
 
Ble en ny stv. 2.0 diesel manuell, executive + dab. Nye rødfargen er bestilt, men skal se den på den nye demobilen vi får i midten av januar om jeg liker den, hvis ikke blir det annen farge.

Du har ikke vurdert gt86 da?
 #403936  av Fred
 
Har tenkt tanken, men blir for dyrt tror jeg.
Også ser jeg for meg markedet for den type bil er for lite til at det blir noe særlig lettvint å selge igjen.
Prøver å tenke litt fram, når jeg veit med meg selv at jeg ikke kommer til å ha en bil i lengre tid, så er det greit å kjøpe noe som folket vil ha når den skal selges igjen!

Titta såvidt på prisene på nye avensisen. Må si det så bra ut.
 #403939  av ErikG
 
Luftfjæringen følger ikke med bilen. Er ikke montert enda så er ikke 100% sikker på om den passer. Er spesialbygget til min bil. Vil ikke annbefale å handle derfra så legger ikke ut hvor jeg handlet.
 #403941  av ErikG
 
Blir montert på nye bilen.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7