TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Avensis t27n. Solgt

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #351211  av ErikG
 
Da har felgene kommet, blir å montere dem i morra.
Bilde
 #351213  av lexusmann
 
De var jo konge de da!! :D (tok du den? :mrgreen: )Blir sikkert utrolig bra tenker jeg... :wink:
 #351281  av ErikG
 
Da er de montert på. Må slippe ned bilen litt til foran. Er litt baktung.
Bilde
Bilde
Bilde
Sist redigert av ErikG den 25 mar 2010 19:06, redigert 1 gang totalt.
 #351282  av lexusmann
 
Så veldig bra ut Erik!! :D Lett at den legger seg litt lenger ned bak når man senker...vet ikke hva man gjør for å utligne dette da...
Henter mine dekk og felger i morra jeg...ble "bare" 18" på min....håper det blir bra...regner jeg må legge den litt nedpå jeg også, hehe...
Flott bil... :wink:
 #351494  av ErikG
 
Har svarte hjulmuttere som matcher ganske bra. Bestilte resten av TTE delene jeg skal ha på fredag også, så nå venter jeg på dem også blir det å få lakka de opp og montert så er den godt som klar for sommern.
 #352731  av ErikG
 
Da er alle fire felgene ripet opp på kanten, etter ett ublidt møte med underspylingen på vaskemaskinen på jobben. Er så dype at det ikke går og polere bort, og veit ikke hvordan effekten i dem tåler dy polish. Blir mest sannsynlig at jeg lakker opp kanten i bilens farge.

Har begynt å montere TTE deler, fått på skjørter og leppe bak. Blir front i morra og kansje jeg rekker å slippe den ned litt mer foran også.
 #352766  av celicat23
 
ErikG skrev:Blir mest sannsynlig at jeg lakker opp kanten i bilens farge.
God ide. Sånn som de er nå så gir de meg litt den "for mye øyenskygge på ei oppsminka hore" look'en :lol:

Blir smooth med TTE deler også.
 #354914  av ErikG
 
Sånn står bilen for øyeblikket. Fått på full TTE pakke og carbonlookfolie på taket. Blir å ta av hjula i morra for lakk så blir spennende til torsdagen når de monteres igjen.

Bilde

Var i halden i helgen og der var det en blind "full" svenskejævel som presterte å kjøre på meg og stikke av. Så om noen ser en svenskregga hvit gammel Subaru pickup med et halvt skilt foran så er det bare å ta kontakt!! Har halve skiltet hans da det satt fast mellom fangeren min og innerskjermen. Ble ingen bulker, men etter en god rubbing er det "bare" to riper og en liten lakkskade på i skjermkanten på fangeren og noen riper i felgkanten som uansett skal lakkeres som er igjen. Traff i bakfangern og felgen.
 #354934  av celicat23
 
Blir gøy å se resultate av lakkeringen. Bilen er skikkelig pen.
 #355060  av ErikG
 
Takk for det. Er selv veldig spent. Er bare soting av ruter og folie på vingen som gjenstår før jeg er ferdig med det jeg har tenkt å gjøre med den.
 #355484  av ErikG
 
Da er felger lakka og alt bra. Var en tur på gtgatebil treff i dag. Tok noen bilder der.
Bilde
Bilde
Bilde
 #355578  av 94CelicaGT
 
det var NÃ¥ du skulle selge til meg var det ikke? :lol:

hvit etter etter mitt syn den eneste fargen denne bilen Virkelig kler!

Stiller meg først i køa nå den dagen du skal selge!

å enig anngående felgene..passa ikke helt når de så ut som ei regnbuehore :P

Knallbil!
 #355581  av Supramk3turbo
 
Så bilen på rudskogen på Søndag, ble skikkelig knall med felgene på en ellers knall bil :D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7