Hei, hei. Jeg bare lurker drømmer meg litt vekk fra hverdagen og kikker på alle de flotte asfaltbilene her inne.
Jeg kjører til vanlig en Land Cruiser 60, men akkuart nå er den i polen for rustreparasjoner og lakkering.
Da den kommer hjem ligger det meste klart for turbo med en spiller ny CT26 fra en HD-T motor og manofold fra en 12H-T diesel.
mer om bilen i garasjen på nlck.no
http://nlck.no/forum/viewtopic.php?f=37&t=10095
for den som ikke er kjent med HJ60en så kommer det noen tall.
-2H motor, 4liter rekkesekser støtstang diesel som yter 103 hester og 245nm. tar 10.4 liter motorolje og veier over 370kg tørr, 515kg med kasser.
-24V elektrisk system.
-egenvekt på 2200kg og totalvekt på 2600:)
-16x6 tommer splitrims som veier 18kg _hver_
-eneste bil fra 80 tallet med vonde seter.
Jeg kjører til vanlig en Land Cruiser 60, men akkuart nå er den i polen for rustreparasjoner og lakkering.
Da den kommer hjem ligger det meste klart for turbo med en spiller ny CT26 fra en HD-T motor og manofold fra en 12H-T diesel.
mer om bilen i garasjen på nlck.no
http://nlck.no/forum/viewtopic.php?f=37&t=10095
for den som ikke er kjent med HJ60en så kommer det noen tall.
-2H motor, 4liter rekkesekser støtstang diesel som yter 103 hester og 245nm. tar 10.4 liter motorolje og veier over 370kg tørr, 515kg med kasser.
-24V elektrisk system.
-egenvekt på 2200kg og totalvekt på 2600:)
-16x6 tommer splitrims som veier 18kg _hver_
-eneste bil fra 80 tallet med vonde seter.
Sist redigert av ildhane den 19 aug 2010 13:45, redigert 1 gang totalt.