TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Mailmans 1993 mr2 GTI - sommerfristelser

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #378781  av mailman1
 
ja komme te udløysa ras og greier. Skremma vekk sauer og tiltrekka politi.
Ja Megan va isje liga fint... Men grei lyd der og.. Og det gjør det kanskje ikje mulighed for sjefen å hørra kati eg kjøre hjemmafra.
 #378821  av mailman1
 
jo fine lyd i din. Men an fise litt mye før du skikkeligt komme opp på turtal. :) eksos e som baken er som smaken.
Kode: Velg alt
eksos e som baken er som smaken.
That didn't really make any sense whatsoever...
 #379268  av mailman1
 
Satans knirking fra T-taket når jeg kjører. . går bort hvis jeg legger press på taket med hånda.

Andre som har opplevd liknende?
 #379271  av atledreier
 
Jepp, det knirker i mitt også, når det er kaldt. Tipper pakningene blir litt stive og harde når det er frost/kaldt. Etter en time med god varme i bilen er det stille. Bare å vente på våren, så ordner det seg.

Prøv også med silikonstift eller noe på pakningene, da blir de mykere og slutter å knirke.
 #379273  av mailman1
 
hurmzrz . irriterandes lyd. godt eg har relativt bra anlegg;)
 #388396  av mailman1
 
Allright. Knirking er borte. rasling klunkelyder og vibrasjonslyder er nye.

bilen er nå senket 3 centimeter. Gule koni og lesjöfors fjører. Det jeg lurer på ang. klunkelyden. Kan det være noe som står i en litt annel vinkel enn før? sway bar ellernoe?
klunkelyden er definitivt ny etter senking.

vibrasjonslyden kommer fra motoren over 3000 omdreininger. Høres ut som et lager, men gudaneveit.

Demperne står nå på det mykeste. Og den er mer behagelig å kjøre i småhumper. Er nok litt vondere over fartshumper nå, men thats a price to pay.

atle kan du ikke legge ut bildene du tok på vårsleppet vårt her:)
 #388402  av ArildM
 
Godt å få bort litt ulyder, må vel nesten bare regne med slik på en "gammel" bil :)
 #388554  av mailman1
 
ble fine bilder det atle. . synd jeg hadde på tullefelgene. menmen. :)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7