TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Mailmans 1993 mr2 GTI - sommerfristelser

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #414184  av mailman1
 
Løp og kjøp
http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35675149

Selger på grunn av 3 biler.... nå står denne uttafor :))
nsx.jpg
nsx.jpg (156.11 kiB) Vist 5970 ganger
 #414203  av ArildM
 
Oooh. Den eneste Hondaen jeg noen gang har lyst å eie :mrgreen:
 #414217  av GhostRider88
 
ArildM skrev:Oooh. Den eneste Hondaen jeg noen gang har lyst å eie :mrgreen:
Det må være noe spess med oss mr2 eiere som liker omtrentlig akkurat de samme bilene! Trur det må vare linjene og formen på bilene, som ligger svært nære hverandre, som er årsaken.

Min liste over biler jeg kunne ønske å eie, foruten mr2 (som topper listen :mrgreen: )

1: Ferrari 458 Italia


2: Honda NSX


3: Lotus Exige


4: Lotus Espirit


5: Mazda RX7
Sist redigert av GhostRider88 den 24 jun 2012 23:50, redigert 2 ganger totalt.
 #414228  av ArildM
 
Ikke så langt unna der nei. Bytt ut ferrarien med en 458 Italia, og flytt Rx7en et par hakk nedover (har hatt så kjip erfaring med Mazda det siste året :oops: ) :mrgreen:
 #414230  av GhostRider88
 
ArildM skrev:Ikke så langt unna der nei. Bytt ut ferrarien med en 458 Italia, og flytt Rx7en et par hakk nedover (har hatt så kjip erfaring med Mazda det siste året :oops: ) :mrgreen:
Som sagt så gjort ;)
 #415180  av mailman1
 
hehehe. Kommer til å være delvis aktiv på forumet fremdeles. Kompis av meg Atle, som er litt inaktiv nå venter jo på GT86'en sin. Så det blir nok roadtrips på oss begge, og håper jeg fremdeles er velkommen hvis det skulle komme noen arrangementer osv. :D

savner mr2'en allerede. NSX'en er så lav............. SÅ LAV. jeg har bestilt heisesett.. lol. ehm. coilovers.
Den er så lav at jeg ikke finner det nærmest slitsomt å kjøre. Så når det er fiksa så blir jeg nok litt mer happy. :)

Dunker fronten i omtrent alle fartshumper. Bilvasken registrerte ikke engang bilen. Fikk penga tilbake :\ Sikkert sensoren som gikk rett over taket.
 #415181  av ArildM
 
Mr2en er jo en praktisk bruksbil jo, selv med senk subber den aldri borti humper og sånn :mrgreen: Bare hyggelig at du fortsatt er inne på forumet 8)
 #415184  av mailman1
 
det kommer vel bare an på hvor mye du senker det da. :D


Det der er en film av, to eiere før meg, samme senk. på 2:36 så kan du få en anelse. :P

Jada, mr2'en er flott arbeidshest. Men hvis man skal ha to biler, så fant jeg det lurest at en av dem hadde mer enn 2 seter. Kjedelige, praktiske årsaker.
 #415189  av GhostRider88
 
mailman1 skrev:hehehe. Kommer til å være delvis aktiv på forumet fremdeles. Kompis av meg Atle, som er litt inaktiv nå venter jo på GT86'en sin. Så det blir nok roadtrips på oss begge, og håper jeg fremdeles er velkommen hvis det skulle komme noen arrangementer osv. :D

savner mr2'en allerede. NSX'en er så lav............. SÅ LAV. jeg har bestilt heisesett.. lol. ehm. coilovers.
Den er så lav at jeg ikke finner det nærmest slitsomt å kjøre. Så når det er fiksa så blir jeg nok litt mer happy. :)

Dunker fronten i omtrent alle fartshumper. Bilvasken registrerte ikke engang bilen. Fikk penga tilbake :\ Sikkert sensoren som gikk rett over taket.
Måtte lese denne to ganger og fikk meg en god latter :lol: Da snakker vi lav ja og skjønner veldig godt hvorfor du vil heve bilen. For å subbe med en slik bil (så vel som mr2) er jo bare "rygg-margs-vondt" :shock: Følelsen av at bilen pines og griner....

Colivers er noe jeg selv vurderer en gang i fremtiden (når man ikke er student lenger). Å ja du er mer en velkommen her på forumet, selv uten mr2 ;) NSX er en av mine all-time fav biler 8)
 #415193  av mailman1
 
Den siste der gjelder ikke. Dekket sliter mot skjermen. Disqualified. :p
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7