Skulle gjerne ha kjøpt justerbart jeg, men finner jaggu meg ikke noen som kan godkjennes. Anyone?
marlboro1310 skrev:Celicat23 her får du mene akurat det du måtte ønske, etter min mening (er nok neppe alene) kjøper man understell\dempere\fjærer etc nytt, man bondemekker ikke slikt, banebil eller ikke. Skal ikke mye inkompetens til ved en slik operasjon før man gjør bilen direkte livsfarlig, for ikke snakke om en filleting som en teknisk kontroll...man blir jo bløgga på stedet.Tror min erfaring på rundt 6år med kjøring med kappa fjærer i varierende grad på forskjellige biler stiller sterke enn hva du tror om kappa fjærer, for dette tror jeg fult ut er en av disse "jeg har hørt..." tilfellene. Jeg var til og med i full teknisk kontroll med kappa fjærer, uten anmerking bortsett fra at bilen var senka. Null problem. Men, nok om det - du skal da for all del få lov og mene hva du vil om det
"Godkjent senket med Black n Decker, ikke ta skiltene mine er du snill herr Biltilsyn-mann"
marlboro1310 skrev:altsåehh, kapping av fjærer, jallasenk frarådes på det sterkeste, at det i det hele tatt legges frem som forslag på ett slikt forum der entusiastbiler er i fokus er for meg helt sprøtt. Som poengtert så kan litt av hvert skje, og i fart...whatsoever kan det være riktig så fatalt, "proffkappede fjærer" eller ikke...AT200 er vel omtrent det volvo 240 var for ti år siden. Entusiastbil er vel å ta i...
Bilen din fortjener noe skikkelig, om det er KW, Koni, Eibach eller noe i den retningen spiller sådann mindre rolle...alt er bedre.
Speeder skrev:KW leverer tuv godkjente coilovers til din bil.Jeg kan ikke finne annet enn at KW leverer coilovers til T23. Mulig jeg ikke har funnet det rette men.. :O
Jeg tror ikke du vil ha en bil som er lavere bak enn forran med senkefjører, disse er endel stivere enn orginalt og vil dermed senke seg mindre pga vekta fra stereoen.
Jeg har, som castman m.fl., sier en senket bil, og den er merkbart høyere BAK
AT200 er vel omtrent det volvo 240 var for ti år siden. Entusiastbil er vel å ta i...Seriøst?
AnaXyd skrev:Men det er vel ikke justerbart, vel?Så denne veldig seint her, gule koni innsatsdempere er justerbare i hardhet ved å skru på en tapp i dempertårnet. De er ikke justerbare i høyde, kjørte med Koni og Eibach 25mm fjærer på min MR2 Turbo, det var en helt rå kombinasjon, så den kan jeg varmt anbefale. Den er snill med pengeboka også, og kvaliteten er svært bra.