TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Toyota Celica T20 - Showcase

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #365512  av jorgen20
 
C.s91 skrev:Senkesett som i alt? Dempere og Fjærer? eller kun fjærer?

Både Jørgen og Anayxd kjører med samme oppsett, som du finner lengre opp her. Selv kjører jeg med kun fjærer, de er orginale TTE fjærer levert av toyota, men jeg har også en eske uåpna Eibach fjører liggende som jeg kjøpe uten å vite helt hvorfor...
Jeg vil gjerne kjøre en Gathering? Gutta! Hva skjer? hadde vært utrolig morsomt med en 3-4 Celicaer som kunne preike og gi hverandre litt tips!
ja hva skjer a'
 #365519  av C.s91
 
Tror bare noen må hjelpe Anaxyd med å dra litt ekstra hardt i fingern som sitter fast baki der. Men hva sier folka om f. eks til helge e.l? Det er meldt govær
 #365525  av jorgen20
 
C.s91 skrev:Tror bare noen må hjelpe Anaxyd med å dra litt ekstra hardt i fingern som sitter fast baki der. Men hva sier folka om f. eks til helge e.l? Det er meldt govær
da må det evnt bli på lørdag på dagen.
 #365527  av C.s91
 
Helt ok det for min del.
Hvis vi skal avtale litt uten å snakke masse OT i tråden til Anaxyd kan du sende meg en meld på 92248273 hvis vi får til noe
 #365581  av AnaXyd
 
Hvor hen i Oslo snakker vi meeting da? Helt greit og ta denne snakken i denne tråden. :)

Jeg er ikke så kjent i Oslo, men greit med en åpen plass uten alt for mye forstyrrelser da! :D

Jeg kan desverre ikke nå denne helga som kommer nå (7-8 aug), men hva med neste?
 #365583  av C.s91
 
Neste helg er siste helg jeg er hjemme før jeg blir kalt inn i militæret, og jeg kan ikke den lørdagen tror jeg, Søster som fyller år. Noen ukedager folk kanskje kan? Jeg er flexibel alt annet enn mandag :P
 #365927  av C.s91
 
Kan vi ikke møtes på sharifs ved 1730 tiden? Eller om dere vet om andre steder alle vet om eller som det er lett å møtes?
 #365979  av AnaXyd
 
Sharifs er vel greit det! :) Vi får nesten dele nr med hverandre da:

mitt er 93 09 58 28


Alle bør bekrefte tidspunkt og sted over sms, så vi er sikre på at alle kommer! :)
 #366013  av AnaXyd
 
Ser ut som det er drit dårlig vær idag da, så veit ikke om det passer så bra når det ikke er opphold og sol!