TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Marlboros MR2 Mk1 1600 Twincam

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #389024  av marlboro1310
 
Da er MR2en ute ifra vinterhiet sitt :D nå gjenstår bare noe arbeid på innkjørselen og gårdsplassen her sånn at jeg kan begynne med litt bil-TLC hehehe :lol: det var virkelig nydelig å kjøre MR igjen...like behagelig som hver mai :wink:
 #389059  av ArildM
 
Ble det ikke noe av salget da? :)
 #389104  av marlboro1310
 
Arild nei i vintersesongen ble det intet salg, egentlig like greit det når jeg iforgårs kjente godfølelsen etter lang tids vinterdvale, men alt er jo tilsalgs for rett pris right :wink:
Skal få bytta tetteringene på ventilene i sommer for å fjerne oljeforbruket, så får vi se hva som skjer. Bose: Kun rått :!: :D
 #389118  av ArildM
 
Kult bilde Tom Erik :)
Good good må ikke selge en så fin bil, er jo herlig å kjøre med (sånn såvidt jeg kan huske fra sist gang min gang var kjørbar :roll: ) :mrgreen:
 #391217  av marlboro1310
 
Hmm, så bilen din er ikke på veien? Ser ut som om at jeg selger den i sommer...skal iallefall se hvordan interessen er :wink:
 #391299  av ArildM
 
Neeh, fikk rådebank. Lønner seg å overhale japanimportmotorer før man setter de inn fant jeg ut :wink:
 #391325  av marlboro1310
 
RÃ¥debank? den skikkelige harde bankinga?? bang bang bang liksom :?: eller tikk tikk tikk? :?
 #391331  av ArildM
 
Skikkelig fin sjarklyd på rundt 2500-3000 rpm ;)