TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Min Toyota Mr2 - Nye bilder

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #390354  av Pedrosa
 
Takker :), jau kjenner at lommeboka har blitt betydlig lettere :P, kjørt for 1100 kroner på 2 dager, ekke dårlig det :P

og nå må jeg si bilen er blitt litt mere harry, men men jeg likte det og det står til fargen på bilen, parklysa lyser grønt hehe
 #390362  av Julebrus
 
Pedrosa skrev:Takker :), jau kjenner at lommeboka har blitt betydlig lettere :P, kjørt for 1100 kroner på 2 dager, ekke dårlig det :P

og nå må jeg si bilen er blitt litt mere harry, men men jeg likte det og det står til fargen på bilen, parklysa lyser grønt hehe
Møtte deg i Tønsberg i dag å :D, bra å kjøre mye vettu :wink:

Første uken når jeg fikk lappen kjørte jeg 6 tanker bensin, nå sluker IS200 mye å da 8)
 #390364  av Pedrosa
 
Julebrus skrev:
Pedrosa skrev:Takker :), jau kjenner at lommeboka har blitt betydlig lettere :P, kjørt for 1100 kroner på 2 dager, ekke dårlig det :P

og nå må jeg si bilen er blitt litt mere harry, men men jeg likte det og det står til fargen på bilen, parklysa lyser grønt hehe
Møtte deg i Tønsberg i dag å :D, bra å kjøre mye vettu :wink:

Første uken når jeg fikk lappen kjørte jeg 6 tanker bensin, nå sluker IS200 mye å da 8)
Du var ikke på færder skolen i dag? så det kom inn en IS200 der ^^
 #390365  av Julebrus
 
Pedrosa skrev:
Julebrus skrev:
Pedrosa skrev:Takker :), jau kjenner at lommeboka har blitt betydlig lettere :P, kjørt for 1100 kroner på 2 dager, ekke dårlig det :P

og nå må jeg si bilen er blitt litt mere harry, men men jeg likte det og det står til fargen på bilen, parklysa lyser grønt hehe
Møtte deg i Tønsberg i dag å :D, bra å kjøre mye vettu :wink:

Første uken når jeg fikk lappen kjørte jeg 6 tanker bensin, nå sluker IS200 mye å da 8)
Du var ikke på færder skolen i dag? så det kom inn en IS200 der ^^
Det var meg, kjørte forbi ja :wink:
 #396032  av Pedrosa
 
jau Da var nye baklykter på plass :) skulle ha lgt ut bilde, men den vil tydligvis ikke legge ut bildene mine uansett hva jeg prøver.
bare noe småkobling igjen,så jeg får lys i fire lamper og ikke bare 2 :P

Da er neste innkjøp eksosannlegg!
 #396073  av Pedrosa
 
Takker :)

trur jeg så deg i notodden i dag :P så en svart mr2 med gule tåkelykter, og det er vell det du har vis jeg ikke tar feil :P
 #396076  av GhostRider88
 
Pedrosa skrev:Takker :)

trur jeg så deg i notodden i dag :P så en svart mr2 med gule tåkelykter, og det er vell det du har vis jeg ikke tar feil :P
Det var meg! 8) Hvilke bil kjørte du?
 #396240  av Pedrosa
 
kom fra badeland i bø, så hadde lånt bilen te fattern, en volvo c70 eller nå hva den heter. ikke så fan av volvo ^^
 #396243  av GhostRider88
 
Pedrosa skrev:kom fra badeland i bø, så hadde lånt bilen te fattern, en volvo c70 eller nå hva den heter. ikke så fan av volvo ^^
Da var det ikke så rart at jeg ikke så deg ;) Hadde du hatt mr2'en derimot, så hadde jeg nok fulgt etter deg i håp om å slå av en prat 8) :)
 #399002  av Pedrosa
 
ja sto bak der ja, en drittplass, full av støv og smuss :P
 #400101  av Pedrosa
 
Sånn lagt ut noen nye bilder nå :)

Kommer snart noen flere mods som er bestilt.
Vedlegg
Gamle lykter forann.
Gamle lykter forann.
mr2 2.jpg (45.48 kiB) Vist 18161 ganger
Bytta til klare nå :) og satt inn grønt diodelys , noen vil kanskje kalle det harry, men matcher fargen litt :)
Bytta til klare nå :) og satt inn grønt diodelys , noen vil kanskje kalle det harry, men matcher fargen litt :)
mr2 1.jpg (7.37 kiB) Vist 18161 ganger
Demontert baklys og rengjort før nye baklys kommer :)
Demontert baklys og rengjort før nye baklys kommer :)
mr2 3.jpg (66.97 kiB) Vist 18161 ganger
Da var di nye lysa montert, mangler bare ryggelysa som jeg glemte jeg og bestille.
Da var di nye lysa montert, mangler bare ryggelysa som jeg glemte jeg og bestille.
mr2 4.jpg (67.77 kiB) Vist 18161 ganger
ser vi dem med fult lys.
ser vi dem med fult lys.
mr2 5.jpg (67.35 kiB) Vist 18161 ganger