TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Min Toyota Mr2 - Nye bilder

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #362955  av Pedrosa
 
Yes da har jeg endlig fått meg en mr2 93 mod. Legger ut noen bilder så får dere spøre vis det er noe :P er 17 så er bare øvelsekjøring og ikke så mye fiksing på den endå, men det kommer vell neste år :P

Litt bilder fra da jeg henta bilen.

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
Sist redigert av Pedrosa den 14 nov 2011 12:20, redigert 1 gang totalt.
 #362956  av sindrejl
 
Gratulerer med tøff førstebil da! :) Kan ha det mye morro med de der.. spesielt på vinteren.. anbefaler GODE nye piggfrie dekk ;)
 #362957  av lexusmann
 
Gratulerer med førstebil mister og velkommen inn her!!! :D Så fin ut på bildene :wink: hvordan er den teknisk/Utvendig??Noe reparasjon? er jo gått endel km de bilene der etterhvert...
 #362962  av Pedrosa
 
lexusmann skrev:Gratulerer med førstebil mister og velkommen inn her!!! :D Så fin ut på bildene :wink: hvordan er den teknisk/Utvendig??Noe reparasjon? er jo gått endel km de bilene der etterhvert...

Den har runda 154,000 km og har fått med alt av informasjon på eierne som har hatt den, service papirer og fikk en fulstendig NAF test på den før jeg kjøpte den, forige eier var glad i og holde den ved like, og bytta alt som trengtes før jeg kjøpe den, fikk med nye bremse kalibre bak så det er det eneste jeg må bytte nå. Betalte 60,000 kr for den, syntes det var en ganske god pris :P
 #362964  av ArildM
 
Grattis :) Artig førstegangsbil, bare du er forsiktig med den :) Prøv den heller på bane enn å kjøre for hardt på vanlig vei :) Pass på når det blir vinter, Mr2 Mk1 er i alle fall en uvant opplevelse på vinterstid.

Velkommen på forumet også :)
 #362966  av inzane2012
 
høres ut som du har gjort en meget god handel med den bilen der ja, bare du fjerner dekalene på dørene så blir det bra ;)
og slettes ingen dårlig pris heller, jeg betalte dobbelt så mye for min, og den i betraktelig dårligere stand enn det din virker å vere i ;)
 #362970  av Helgeland
 
Grattis med ny bil. Hvor gikk denne henn før du kjøpte den?
 #362977  av Pedrosa
 
Helgeland skrev:Grattis med ny bil. Hvor gikk denne henn før du kjøpte den?
Den gikk i Sauda :P
 #362978  av Pedrosa
 
ArildM skrev:Grattis :) Artig førstegangsbil, bare du er forsiktig med den :) Prøv den heller på bane enn å kjøre for hardt på vanlig vei :) Pass på når det blir vinter, Mr2 Mk1 er i alle fall en uvant opplevelse på vinterstid.

Velkommen på forumet også :)
Ja ganske lett bil og miste lappen på ^^, har veldig lyst og prøve den på banen og teste hva den er god for, og den ligger ganske godt i svingene. gleder meg litt til vintern for og teste ut ^^
 #362981  av lexusmann
 
Pedrosa skrev:
Helgeland skrev:Grattis med ny bil. Hvor gikk denne henn før du kjøpte den?
Den gikk i Sauda :P
Var en bra det tur det da tur/retur Horten-Sauda...men sikkert verdt det, hvis bilen er godt holdt... :wink:
 #362984  av Pedrosa
 
lexusmann skrev:
Pedrosa skrev:
Helgeland skrev:Grattis med ny bil. Hvor gikk denne henn før du kjøpte den?
Den gikk i Sauda :P
Var en bra det tur det da tur/retur Horten-Sauda...men sikkert verdt det, hvis bilen er godt holdt... :wink:
Ja det var en god tur, men absolutt vært det. men besøkte familie i haugesund og ølen så vi slappa litt av der :P
 #363195  av magnesmurf
 
Så ut som et meget pent eksemplar i forhold til mye annet som er der ute! Bare få av de tribalgreiene på dørene, så har du lekker bil :wink:
 #363200  av Pedrosa
 
magnesmurf skrev:Så ut som et meget pent eksemplar i forhold til mye annet som er der ute! Bare få av de tribalgreiene på dørene, så har du lekker bil :wink:
Ja jeg skal få de tribal greiene av ettervært :)
 #363211  av GhostRider88
 
Gratulerer så mye med en meget strøken mr2 :) 8) Var akkurat like gammel som deg da jeg også skaffet meg min første bil-mr2 og en bedre førstegangs bil kan man, etter min mening, ikke få.

Ta godt vare på den og den kommer til å bli nice uten merkene på sidene ;)
 #363315  av Pedrosa
 
GhostRider88 skrev:Gratulerer så mye med en meget strøken mr2 :) 8) Var akkurat like gammel som deg da jeg også skaffet meg min første bil-mr2 og en bedre førstegangs bil kan man, etter min mening, ikke få.

Ta godt vare på den og den kommer til å bli nice uten merkene på sidene ;)

Takk for det :) Skal behandle den bilen som det hadde vært min egen unge :P