TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Kone-/pendlerbilen: Auris 2.0D-4D -07

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #363854  av Apsis
 
Hei!
Min bedre halvdel og jeg var ute etter en fornying i bilparken i >200k klassen.
Etter mye en god del prøveturer i forskjellige mazda3 2.0 sport, kom vi over denne på nettet.
En Auris 2.0D-4D -07, med cruise, navi, bluetooth, osv.
Det hele endte med at jeg er tilbake i riktig merke, med feil drivstoff kanskje? ;)
Her er et bilde (om det fungerer), forhåpentligvis kommer det fler etterhvert. :)
Bilde

Noen som vet priser for skjørter, frontleppe og takvinge?
Vurderer et sett 18" med 38 impress, hvordan vil det fungere på aurisen? (er vel i utgangspunktet 40 impress?)
 #363855  av antiford
 
Gratulerer med ny bil trulseth:)

Bare skrike ut om du vil prøve 8x18 et38 på ny-yotaen. ( Tror det er orginalt med et45 på auris og, står det i lista til bilprodukter)

AP
 #363862  av Apsis
 
Heisann AP! Jasså, så det henger kjentfolk her inne altså? ;)
Vil veldig gjerne prøve felger, har noen Zito 18" som jeg (på grensa til) sikler på. ;)
Noen som har sett Gunmetal felger på svart bil?
Sist redigert av Apsis den 20 jul 2010 21:10, redigert 1 gang totalt.
 #363867  av antiford
 
:) hender man stikker innom her å snoker litt vettø.. er relativt fersk innenfor yota vettø:)

Hvis det er like mye plass utover i hjulbuene på auris som på avensisen så skulle ikke det være noe problem, men man vet jo aldri så er jo ikke så dumt å skjekke det ut før man svir av en masse lapper...
 #363874  av Fred
 
Du kan se litt i tråden på forrige bilen min. Auris med 18" og toyota styling. Riktignok rød, men du får en idè...

viewtopic.php?f=62&t=21563
 #363876  av Apsis
 
Hei! Takk for link! Husker jeg titta i tråden for en goood stund siden, ble pen med modifikasjonene du gjorde! :)
Hvilket impress var det på felgene du hadde på bilen? Passa det bra med 18" og senk, uten skraping osv?
 #363938  av Fred
 
Begynner å bli en stund siden, men mener det var 38 innpress. Subba ingenting, men TTE senkesettet senker for lite synes jeg da... Synes bilen var for høy.
 #409050  av Apsis
 
Heisann, her er jeg uhøflig og ikke svarer.
Ble aldri noe mer enn kone-/pendlerbil dette, men som det fungerte den prikkfritt!
Så, modifikasjoner og svære hjul ble lagt i "dette har jeg lyst til å gjøre med en bil en gang"-boksen.
Nå har det blitt kjøpt skikkelig familiebil (en mazda 6 sport -11), og denne ligger derfor for salg.
HÃ¥per ingen har noe imot at jeg legger ut linken her:
http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33827938

Med det takker jeg for meg i toyotahenseende, iallefall frem til jeg finner en passende lexus is fra 2000ish som jeg kan pysle litt med mens fruen kjører rundt i nybilen. ;)