TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • "Lillegull" MR2 TRD 2000GT

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #364268  av jan-erik
 
Da har Lillerød, som er langtids syk, fått selskap i garasjen hjemme av Lillegull. Måtte ha noe morsomt å kjøre med i sommer, så har kjøpt meg en '91 MR2 med widebody kit og 3. gen 3S-GTE. Bilen har vel vært innom forumet her tidligere, så er vel kjent for noen. Har ikke gjort annet så langt enn å bytte til skinnseter og ny cd-spiller. Bilder fra turen hjem
Vedlegg
mini-IMG_5247.JPG
mini-IMG_5247.JPG (261.08 kiB) Vist 5003 ganger
mini-IMG_5250.JPG
mini-IMG_5250.JPG (212.84 kiB) Vist 5003 ganger
 #364272  av predator
 
Nice Ride :mrgreen: Lå vel leeenge til salgs denne den tiden jeg kjøpte min.
Har vel også vært her inne tidligere ja :D Lækkerbisken det der ...
 #364275  av James
 
8) Denne liker jeg meget godt! 8) Gratulerer!
 #364286  av lasse
 
Oi! Kommet skilter på denne igjen?
Godkjent med motoren?
Gjør ikke vondt i øya å se på den der nei...
 #364377  av jan-erik
 
Takk for gratulasjonene! Ikke vært så mye på forumet da familie og hus og slikt gir mindre tid til bilhobbyen. MR2 MK3-en skal gjøres i stand i vinter, og da blir nok denne her solgt igjen. Har ikke hjerte til å selge "Lillerød", og fruen mener 2 morobiler med bare 2 seter er nok...

Men må nok skru litt på denne også før jeg er fornøyd, er litt småting som gjør at den ikke er helt tipp topp teknisk. Blir ikke tatt på bane før det er fikset. Har nøstet litt i historikken på bilen, og visste mer om den enn forrige eier når jeg kjøpte den, men om noen har noe å bidra med på historikken på bilen er det bare å sende meg en PM.
 #364407  av jan-erik
 
Terjen skrev:Grattis med rå bil! Blir bra når du får rista liv i den andre og. :)
Takk for det. Ble denne, da du hadde solgt din da jeg ringte på den. Hadde veldig lyst til å ringe på gamle bilen din når den var til salgs igjen, men hadde akkurat handlet denne da. Hadde jeg kjøpt den så hadde jeg hatt en pen samling av alle MR2, fra MK1 til MK3 :-)
 #364515  av tojo
 
Gratz med enda en lækker Mr2, noen planer om ACR til neste år?
 #364575  av AnaXyd
 
Lekker! 3S-GTE er ikke noe småtteri å ha under panseret akkurat! Dette er vel bare pur glede på bakhula tenker jeg! :)
 #365064  av jan-erik
 
Tojo: Har vel en alvorlig plan om ACR neste år, med denne eller med Lillerød :-D . Savner banen og ikke minst alle folka og det sosiale.

Bilen her må nok ha sjel tror jeg. Ble iallfall dødelig fornærmet av å bli parkert på gjesteparkering på Italiensk Weekend på Rudskogen, og ikke få bli luftet noen runder på banen eller bli beglodd i utstilling.
Har hatt litt problemer med speedo og turbotrykk på kun 0,5 bar max, men plutselig på vei hjem igjen fra Rudskogen begynte speedoen å virke igjen! Og plutselig hadde jeg normalt turbotrykk på rundt 0,8-0,9 bar. Som å få ny bil igjen! Tilfeldigheter at det begynte å virke igjen tro .... :mrgreen:
 #365065  av sindrejl
 
jan-erik skrev:Tojo: Har vel en alvorlig plan om ACR neste år, med denne eller med Lillerød :-D . Savner banen og ikke minst alle folka og det sosiale.
ja vi har savnet deg og vet du ;)