TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Min nye Supra, enda en! Ny bil 25 Sept.

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #365533  av hmsilset
 
Stiansen: kan vel ikke si særlig annet enn at jeg liker velgene dine når det gjelder bil :D Hadde jeg gjort de samme valga og satsa litt som ung så hadde jeg ikke angra på det.Tror du har det veldig artig i Supra :wink: Bare at mk4 kom når jeg var 17 da.Men det er ingen unnskyldning :D
 #365561  av Stiansen
 
hmsilset skrev:Stiansen: kan vel ikke si særlig annet enn at jeg liker velgene dine når det gjelder bil :D Hadde jeg gjort de samme valga og satsa litt som ung så hadde jeg ikke angra på det.Tror du har det veldig artig i Supra :wink: Bare at mk4 kom når jeg var 17 da.Men det er ingen unnskyldning :D
Tenker at jeg må gjøre det mens jeg kan, om et år eller to så kan jeg jo sitte med hus, kjerring og unger.. man vet aldri :)
Har jobba rævva av meg for både den gamle og den nye, så det er godt å få igjen for alle timene jeg har stått å banka blikkplater, hehe.

Har det jævlig artig i Supran jeg ja, skal ikke nekte på det.

Ingen unnskyldning det, hehe, jeg var 18 når jeg kjøpte den forrige :P

Ang det rent tekniske på JDM-vs-Euro.
-Oljekjøler på diffen på Euro
-Stål i turboene i stedet for keramisk på JDM.. Tåler mere.
-Større bremser på Euro
-Litt kvassere kammer i Euro
-Scoop på panseret
-Skinninteriør

Er sikkert mer også men ikke som jeg kommer på i farta ;)
 #365613  av sindrejl
 
celicagt4205nord skrev:NØYAKTIG slik skal en supra se ut,bortimot orginal,fine felger,senk å plass til loffen bak,bare å gratulere :D
er utrolig glad han ikke har bortimot originale felger!! :D Bilde

Ellers er dette en fet bil som går som faen :)
 #420628  av sindrejl
 
AndersDuda skrev:gratulerer med en rå supra ! :D jeg liker forøvrig veldig godt orginalvingen ;)
Oi du har gravd fram en skikkelig gammal tråd ;) han eier forøvrig ikke denne bilen lenger :)
 #420646  av Stiansen
 
sindrejl skrev:
AndersDuda skrev:gratulerer med en rå supra ! :D jeg liker forøvrig veldig godt orginalvingen ;)
Oi du har gravd fram en skikkelig gammal tråd ;) han eier forøvrig ikke denne bilen lenger :)
Ja, her tror jeg gravemaskina har vært i bruk, hehe :)
 #420649  av AndersDuda
 
Stiansen skrev:
sindrejl skrev:
AndersDuda skrev:gratulerer med en rå supra ! :D jeg liker forøvrig veldig godt orginalvingen ;)
Oi du har gravd fram en skikkelig gammal tråd ;) han eier forøvrig ikke denne bilen lenger :)
Ja, her tror jeg gravemaskina har vært i bruk, hehe :)

hehe, såg ikke at den var gammel ! dreiv å bladde igjennom alt mulig her inne :P hehe :)
 #421376  av pr3cis
 
Feitere bil på hvite skilter finnes ikke! :mrgreen: Grattis! :)

Var fin den her. Originalvinga er etter min mening den fineste. Felgene var ikke helt etter min smak, men ellers helt rå..