TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Noxan8's Mk2

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #366096  av Noxan8
 
Jaja, må vel lage en tråd her og da:P hehe, flere bilder kommer, må bare få knabba kameraet til svogerens kjærring først:P hehe

kan jo slenge på det ene bildet jeg har fåreløpig:P
mr2.jpg
mr2.jpg (797.71 kiB) Vist 9170 ganger
 #366120  av ArildM
 
Regner med det er på sin plass å si grattis med Mr2 da :)
Aldri feil med en Sort Mk2 8)
 #366137  av predator
 
ArildM skrev:Aldri feil med en Sort Mk2 8)
:lol:
Grattis med en lækker mr2 :mrgreen:
 #366161  av Noxan8
 
hehe, takk... btw noen som veit om noen "impuls" treff i nord/sør trøndelag? hadde vært morro å være med på noe sånt en gang, ser det er treff på acr snart, men har ikke mulighet til å bli med :(
 #366351  av Noxan8
 
noen flere bilder :)
DSC00141.jpg
DSC00141.jpg (1.3 MiB) Vist 9090 ganger
mr222.jpg
mr222.jpg (428.73 kiB) Vist 9090 ganger
mr23.jpg
mr23.jpg (438.11 kiB) Vist 9090 ganger
 #366367  av lexusmann
 
Flott bil :wink:
Bar litt senk og noen fine 18" så er den ferdig.... :D
 #366387  av inzane2012
 
lexusmann skrev:Flott bil :wink:
Bar litt senk og noen fine 18" så er den ferdig.... :D
men med fordel og slenge på enten ei orginal 92+ leppe eller greddy leppa ;)
 #366392  av Noxan8
 
sprøs om det ikke blir Border leppa, side skjør, bak leppe og dobble eksos haler i stede, og front lyktene fra revision6.com
 #366564  av inzane2012
 
Noxan8 skrev:sprøs om det ikke blir Border leppa, side skjør, bak leppe og dobble eksos haler i stede, og front lyktene fra revision6.com
the mr2 way ;) er mange som har gått den veien der nå ja, hehe
 #366568  av Noxan8
 
revision 6 lyktene SKAL jeg ha, men siden det er så mange me border styling så kansje jeg bør gå for noe annet.. får vel sette meg og tegne litt, lage en mal og bestille meg one of a kind styling da:P hehe
 #366577  av kvass_st215
 
mr2 er kulet uten styling uansett spør du meg. Men det er veldig lov med rev6-lyktene. Hadde de på min, var vel en av de første med de på den tiden, og jeg kan bare ikke få sagt hvor stor forbedring det er.
Bruk heller stylingpenger på skikkelig understell, felger og litt random karbonbiter :wink:
 #366626  av GhostRider88
 
kvass_st215 skrev:mr2 er kulet uten styling uansett spør du meg. Men det er veldig lov med rev6-lyktene. Hadde de på min, var vel en av de første med de på den tiden, og jeg kan bare ikke få sagt hvor stor forbedring det er.
Bruk heller stylingpenger på skikkelig understell, felger og litt random karbonbiter :wink:

veldig enig det du skriver her. Mr2'en er så absolutt finest original med kun små justeringer. Holder seg best i pris da også, siden en velholdt original mr2 har blitt en mer sjelden vare med årene.
 #366628  av inzane2012
 
jeg syns at border fronten er uansett den fronten som kler mr2'n best om en skal gå for styling, skal en holde den orginale look'en passer det bra med Greddy leppa og rev6 rearfender splitters :)
 #366629  av GhostRider88
 
inzane2012 skrev:jeg syns at border fronten er uansett den fronten som kler mr2'n best om en skal gå for styling, skal en holde den orginale look'en passer det bra med Greddy leppa og rev6 rearfender splitters :)
sant det. Selv mener jeg at border er den fineste stylingen en kan ha på en mr2 om man ønsker å style. Men holder en knapp på 92+ leppa eller Greddy leppa.
Bilde
greddy

Bilde
92+ leppe
 #366703  av inzane2012
 
faktisk, om noxan skal ha rev6 sine frontlykter, så passer jo rev6 sin egen utgave av borderfronten bra :) bare så dumt at det er så vanskelig å få di til å sende styling til utlandet...