TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Noxan8's Mk2

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #366706  av Noxan8
 
hehe, akkurat det driter jeg i :!: :!: :!: om jeg så må vente 3 år med diskusjoner frem og tilbake, jak SKAL ha de 8)
 #366735  av inzane2012
 
Noxan8 skrev:hehe, akkurat det driter jeg i :!: :!: :!: om jeg så må vente 3 år med diskusjoner frem og tilbake, jak SKAL ha de 8)
lyktene tror jeg ikke skal vere noe problem å få tak i, og i verste fall så er det jo bare å stikke over med båten å kjøpe di direkte fra butikken demmers, men styling som fangere, skjørter og sånt er dem veldig vriene på, var en her inne som fikk kjøpt bakvinge av di om han lovet på tro og ære og ikke klage til di om vinga hadde fått transportskade ;)
 #370369  av Noxan8
 
kompis som var med å kjeda seg litt med iphone sin, ble ganske bra egentlig, med tanke på at dette er redigert på en TELEFON O.o

MR2 jone photoshop.jpg
MR2 jone photoshop.jpg (56.67 kiB) Vist 7296 ganger
 #389303  av Noxan8
 
*grumf* har fått noe som ligner på blåhvit røyk og eksos lukter en smule olje.... ser ut til at motoroverhaling må skje tidligere enn planlagt... noen som veit av 90 graders veiv som passer og noen 265 grader (eller større) kammer??
 #396862  av Noxan8
 
var på nettsidene til "Hogstad Trading" her inne og fant noen morsomme klistremerker som jeg kjøpte, ble jo bra:P


ass gas.jpg
ass gas.jpg (288.12 kiB) Vist 6734 ganger
litt uheldig under montering
litt uheldig under montering
zors.jpg (304.39 kiB) Vist 6734 ganger
 #422987  av Noxan8
 
kom til å tenke på denne tråden, men siden bilen er død å begravet kan tråden egentlig slettes :) hvis en av våre kloke ledere ønsker/gidder er det fritt fram for fjerning av denne tråden :)
 #422991  av ArildM
 
Som du ser er det ett år siden sist gang noen skrev i tråden, så det vil si at gamle tråder normalt sett begraver seg selv, og at vi ikke sletter de hvis andre medlemmer har lyst å se litt etter inspirasjon og hva andre har gjort med bilene sine. Dermed mener vi at gamle tråder er gode ressurser å ha. Jeg stenger tråden, så får du heller sende en PM til meg hvis du av spesielle grunner ønsker at tråden skal permanent slettes :)