TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Stian's Drittbil prosjekt

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #370220  av stianøverland
 
fant en snasen rusten taunus i skien, dette blir årets vinterbil, fordi jeg hadde taunus i fjord og den var helt knall å sladde med!

planen er å få den rimelig lik min gamle saloon, kansje en annen farge, og litt annet puslerier. men iallefall noe i nærheten :)
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

for di som er kjent i skien (er snakk om 300 m )
bilen stod i hynibakken, og fikk start på den og kjørte ned på esso for å fylle litt bensin, kom opp i gården igjen og klarte å kvæle den, da røyk registerreima på den.
så da var det å få den inn i garasjen å begynne å pelle. gikk greit til slutt å takket være Jørn hadde vi delemotor! men selvfølgelig var reima der for lang og det var lørdagskveld :P

disse felgene skal på :)
Bilde

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
var faktisk veldig bra intreør på den
Bilde
Bilde
Bilde

skal agårde å hente den på henger nu, så kommer nok litt bilder i kveld ;)
Sist redigert av stianøverland den 26 sep 2010 22:49, redigert 1 gang totalt.
 #370221  av ArildM
 
Artig med drittbilprosjekter :mrgreen:
 #370231  av inzane2012
 
hihi, en gammal klassekammerat hadde en gammal taunus som førstebil, med laksetrapp og sveisa stårfelger :) var ikke lenge den varte for å si det sånn :) hehe
 #370235  av stianøverland
 
har hatt en del gamle veteraner selv, hadde en taunus i vinter som var og det tror jeg er den beste bilen jeg har hatt tross at den hadde gått 400000.
den her har gått 105000 å føles helt ny ut, selvom det ikke ser sånn ut
 #370249  av stianøverland
 
da var den på vei av hengeren
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

og her er heltene som fikk bilen trygt hjem
Bilde
 #370254  av stianøverland
 
inzane2012 skrev:tror du la bildene inn i litt feil rekkefølge :)
hvis du leser hva som står der så skjønner du hvorfor de ligger som de gjør :P den blå er en annen bil som jeg har hatt tidligere :)
 #370287  av inzane2012
 
stianøverland skrev:
inzane2012 skrev:tror du la bildene inn i litt feil rekkefølge :)
hvis du leser hva som står der så skjønner du hvorfor de ligger som de gjør :P den blå er en annen bil som jeg har hatt tidligere :)
HAHA, ja såg det nå :) hehe, sånn kan det går når mann ikke følger med, ser det jo nå at di er ganske forskjellige i fronten og, pluss at di bilda er jo tatt om vinteren :D :D :mrgreen:
 #370575  av stianøverland
 
da har bilen ny reg reim, men er mulig jeg satte den på et hakk feil, for den fjusker noe fryktelig!

men, bare å få rivd det av å prøve igjen :)
 #370614  av stianøverland
 
har vert ute å surra i hele dag :) fikk rivd av reima igjen, justert opp igjen og satte den på, fått på fordelerlokk og coil, og satte meg inn, vrei om nøkkelen, så dro den rundt 2 runder, så fyra den å malte som en katt!


MORRO!