RÃ¥ bil du har, den har alle de rette oppgraderingene
gammelfelgene mine kledde svart Mk2 enda bedre enn rød ser jeg
Jeg hadde Apexi PFC på min gen3 turbo, sammens med Phoenix Power IC, Blitz effektanlegg, pluggledninger fra 98 JDM turbo ++div snax, HKS filter benket den til 322hk i motor og 280 på hjula, i ettertid har jeg forstått at bilen faktisk
IKKE hadde oppgradert downpipe, noe som ganske sikkert strøypet effekten ganske merkbart da jeg hadde ladetrykk på 1.3bar.
Apexi er det vel ganske så bra kjennskap til i de brede tuningselskaper, personlig benyttet jeg meg av
www.japantuning.no i trondhjem, jeg anbefaler deg å legge vekt bra ett bra map, slik at bilen ikke bruker 2L pr mil eller går "sur" på tomgang.
Kjørte med fabrikkoppsettet på Apexien i 2år helt problemfritt, da brukte bilen 0,64 på langkjøring og 0,8-1L på blandet småkjøring. Etter mappinga gikk den veldig rikt, noe som resulterte i relativt høye driftskostnader in every-day-use, nå skal det sies at det er bedre at motoren får litt for mye, enn litt for lite...men la for all del ikke "verdensmestere" og "forståsegpåere" mappe opp bilen din fordi de
tror de vet hva de holder på med, det kan bli en jævla dyr affære...
2007 Suzuki Grand Viagra 2.0TD
2000 BMW 530d
2004 Mercedes Benz W211 270CDi
2003 BMW 320d
1999 Audi A6 2.8
2000 BMW 320d
2003 Audi A4 1.9TDi
1998 Audi A6 2.4
1991 MR2 GTS
1986 MR2 1600
1991 Ford Escort XR3i