TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Smoky pÃ¥ tur i Trollstigen.

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #371260  av john_e
 
SÃ¥nt liker jeg! :D
Levde meg skikkelig inn i det :)
Norges tøffeste veier, den bilen og bra bilder = Sikker vinner.

Terningkast 6, sånt vil i alle fall jeg se mere av :D

(Forresten så var det jo nesten litt tøft med ulike felger på :) )
 #371262  av predator
 
Vakkre bilder ja, å drit stili bil. Si ifra hvis du vil selge falga dine da ;) De svarte.
Krysser fingrene for at du IKKE får solgt :) Villa beholdt bilen selv jeg... Er jo meget pen og strøken...
 #371265  av hmsilset
 
john_e skrev:SÃ¥nt liker jeg! :D
Levde meg skikkelig inn i det :)
Norges tøffeste veier, den bilen og bra bilder = Sikker vinner.

Terningkast 6, sånt vil i alle fall jeg se mere av :D

(Forresten så var det jo nesten litt tøft med ulike felger på :) )
Takk :) Man må nesten dele sånne opplevelser.Jeg gjør sånt alt for sjeldent, så kan bli mye mere neste sommer :wink:
 #371266  av hmsilset
 
predator skrev:Vakkre bilder ja, å drit stili bil. Si ifra hvis du vil selge falga dine da ;) De svarte.
Krysser fingrene for at du IKKE får solgt :) Villa beholdt bilen selv jeg... Er jo meget pen og strøken...
Tusen takk :) Bilen ble ikke solgt den.Orket ikke legge sjela mi i å selge noe som burde solgt seg selv,hehe.De sorte felgene mine har jeg lakka felgkantene med og ikke fint resultat.Har de i reserve. Men du får de for 1400kr stykket hos f.eks styling-tech.no. Jeg synes de er litt tøffe, og de er i god kvalitet :wink:
 #371338  av tojo
 
Flotte bilder av en flott bil og en utrolig flott natur . Tenker det blir ferie med bla Trollstigen tur neste år :-)
 #372021  av hmsilset
 
tojo skrev:Flotte bilder av en flott bil og en utrolig flott natur . Tenker det blir ferie med bla Trollstigen tur neste år :-)
bare å stikke innom en tur :) Er mange andre artige veier her også.
 #372364  av loft
 
Grymt! :D