TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Endelig Carlos Sainz

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #375319  av loft
 
Skal ta noe bilder av interiøret i dag så får dere se:) syns det er fint bare synd forsetene begynner å bli slitt, de var meget gode. Så hvis noen sitter på skinnseter som passer i 92mod call out, er det vanskelig å kjøpe "universal"stoler og sette inn?
 #375323  av predator
 
loft skrev:Skal ta noe bilder av interiøret i dag så får dere se:) syns det er fint bare synd forsetene begynner å bli slitt, de var meget gode. Så hvis noen sitter på skinnseter som passer i 92mod call out, er det vanskelig å kjøpe "universal"stoler og sette inn?
Skal ikke være noe problem å sette inn universalstoler. Men hvorfor ikke trekke om de du har fra før? Orginalstolene er jo knalltøff fra før, og gode å sitte i.
 #375359  av loft
 
predator skrev:
loft skrev:Skal ta noe bilder av interiøret i dag så får dere se:) syns det er fint bare synd forsetene begynner å bli slitt, de var meget gode. Så hvis noen sitter på skinnseter som passer i 92mod call out, er det vanskelig å kjøpe "universal"stoler og sette inn?
Skal ikke være noe problem å sette inn universalstoler. Men hvorfor ikke trekke om de du har fra før? Orginalstolene er jo knalltøff fra før, og gode å sitte i.
Er noe ødelagt med justeringa også, mulig det er lett å fikse hvis man tar ut de men, tror skumgummien og alt er så nedsitti og slitt etter 18 år at det er dead run.
Trekte om alt i min forrige celica, det var ett helvette :p så det gjør jeg IKKE igjen=p heh.. Men ja setene er skikkelig digg. Måtte jo selvfølgelig spørre toyota om det fantes noe slikt igjen, men nei selvfølgelig ikke. Ska følge med tilfelle noen selger delebil etc.
IMAG0270.jpg
IMAG0270.jpg (164.74 kiB) Vist 2101 ganger
Sommerfelgene, enda ikke kjørt den her på sommerføre så gleder meg som en unge!:)
(215/40 R17)

Lyst på 30/30 senk og nye bremser meen..sponsor anybody? heh..
 #375484  av Andrepedersen
 
skjekk ebay for bremser. Ellers ville jeg råda det til å kjørt med EBC trurbogroove skiver og yellowstuff klosser. Dette vill øke bremseeffekten betydelig. Kjører det selv, helt nye bremser. Har stoler. men i stoff.